مرجع خبری پرسپولیس : مربی دروازه بان های پرسپولیس نسبت به انتشار خبر همکاری این باشگاه با احمدرضا عابدزاده واکنش تندی نشان داده است.

 

علی پروین مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می خواهد مربی دروازه بان های این تیم را کنار بگذارد. پروین نمی خواهد عزیزیان دیگر به عنوان مربی دروازه بان های پرسپولیس عمل کند.

یکی از دلایل این تصمیم پروین این است که دروازه بان های پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی نداشته اند و بسیاری از گل های خورده پرسپولیس به خاطر ضعف دروازه بان این تیم بوده. علیرضا حقیقی که در حال حاضر فیکس پرسپولیس است در بسیاری از مسابقات عملکرد ضعیفی داشته و نتوانسته نظر مثبت علی پروین را جلب کند. پروین هم می خواهد در گام اول مربی دروازه بان های پرسپولیس را عوض کند.

 

به همین دلیل است که پروین با عابدزاده صحبت کرده تا او را وارد کادر فنی پرسپولیس کند. خود استیلی در مورد حضور عابدزاده در کادر فنی پرسپولیس گفته که این اتفاق با نظر او رخ خواهد داد اما عزیزیان در مصاحبه با یکی از روزنامه ها گفته که آمدن عابدزاده با نظر استیلی نیست. به هر حال اضافه شدن عابدزاده به کادر فنی پرسپولیس چه با نظر استیلی باشد چه بدون نظر مثبت او، جایگاه سعید عزیزیان را به خطر می اندازد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)