مرجع خبری پرسپولیس : با خروج  مجتبي زارع و عادل كلاه‌كج از تركيب پرسپوليس، اتفاق ويژه‌اي در حال رخ دادن است.


عادل  وقتي  با باشگاه به توافق نرسيد يعني ماندنش براي علي دايي الزامي ندارد و احتمالا قرار است جاي او با نفر ديگري پر شود.


عادل كلاه‌كج، مجتبي زارع، ميثم بائو، وسلي برازيليا، محمد پروين و احتمالا اشپيتيم آرفي و هوار ملا محمد همه خريدهاي عباس انصاري‌فرد در ابتداي فصل گذشته هستند.


خريدهايي كه با هزار جار و جنجال و تبليغات فراوان به پرسپوليس آمدند اما حالا جزو اولين كساني هستند كه جايي در تيم سال بعد پيدا نمي‌كنند.

آرفي گرانقيمت‌ترين آنها بود كه حتي يك دهم از آن چيزي كه هواداران تصور مي‌كردند نشد. هوار ملامحمد بيش از آنكه به درد پرسپوليس بخورد، بلاي جان باشگاه و تيم شد.

 

ضمن اينكه او نيز نفر دوم گرانقيمت‌ها بود. براي دريافت رضايتنامه و كارت بازي عادل كلاه‌كج كلي وقت و انرژي صرف شد و حتي يكي از اعضاي هيات مديره به شخصه دنبال رتق و فتق امور افتاد. ميثم بائو برگ برنده انصاري‌فرد در بازار نقل و انتقالات به حساب مي‌آمد و به عنوان يكي از ستاره‌هاي ليگ، پيراهن قرمز را به تن كرد.


عباس انصاري‌فرد همواره اعلام مي‌كرد مجتبي زارع ستاره ليگ نهم خواهد شد و خريد او را سند افتخاري مي‌دانست. او هوار ملامحمد را خريد تا صداي اعتراض به خروج كريمي از تيم را بخواباند اما يك فصل گذشت و حالا تقريبا تمام مهره‌ها يا حتي شاه‌مهره‌هاي مد نظر مديرعامل وقت در ليست مازاد قرار گرفته‌اند و سرمربي فصل آينده به لحاظ فني ايشان را قبول ندارد.

جالب اينكه از ميان تمام مهره‌هايي كه انصاري‌فرد براي پرسپوليس خريد، شيث رضايي، تياگو، ابراهيم شكوري، جلال اكبري و مهدي شيري مانده‌اند كه البته بعيد نيست يكي دو نفر از اين جمع 5 نفره هم رفتني شوند. در اين ميان البته بعيد نيست سياست باشگاه پرسپوليس و مديريت فعلي بر پايه‌اي استوار باشد كه خريدهاي مديريت قبلي را لوس و بي‌ارزش جلوه دهد اما در واقعيت نيز همين‌طور است.

هيچ كدام از شاه‌مهره‌هاي مد نظر انصاري‌فرد و خريداري شده توسط او و اطرافيانش آنچنان كه بايد به كار پرسپوليس نيامدند، بيشترشان بسيار كمتر از حد تصور ظاهر شدند و بعضي‌هايشان فقط پول بيت‌المال را هدر دادند. واقعا حالا انصاري‌فرد در قبال تصميم علي دايي- كه اتفاقا خيلي قبولش دارد- چه توجيهي درباره خريدهاي فصل گذشته‌اش خواهد داشت؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)