مرجع خبری پرسپولیس : مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس آخرين وضعيت جذب بازيكنان جديد را اعلام كرد.

عباس عليپور در خصوص آخرين وضعيت جذب بازيكنان جديد پرسپوليس اظهار داشت: با مهرزاد معدنچي مذاكراتي داشته‌ايم و با علي دايي صحبت‌هايي شده و قرار است او نظر خود را تا روز شنبه به حبيب كاشاني اعلام كند تا براي جذب اين بازيكن تصميم نهايي را بگيريم. دايي در حال ارزيابي بازيكنان پرسپوليس است تا نظر قطعي خود را اعلام كند.

وي افزود: با ميثاق معمارزاده حرف‌هايي زده‌ايم و مقداري پول بابت بدهي گذشته‌اش مابين او و كاشاني رد و بدل شده است. وضعيت معمارزاده و محسن خليلي تا روز يكشنبه مشخص مي‌شود. البته در اين موضوع نيز علي دايي بايد طي جلسه و مذاكره‌‌اي با كاشاني نظر قطعي خود را اعلام كند.

 

وي در خصوص جذب بازيكنان خارجي گفت:

در رسانه‌ها خواندم كه بازيكنان برزيلي و يا ساير كشورها با ما صحبت‌هايي كردند كه من اين موضوع را تكذيب مي‌كنم چون هيچ مذاكره‌اي نداشتيم. با توجه به اينكه دايي بايد درباره بازيكنان خارجي به ما پيشنهاد بدهد تا به امروز اين اتفاق نيفتاده و منتظر هستيم كه او پيشنهادات خود را براي جذب بازيكنان اعلام كند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس عنوان كرد: با توجه به هماهنگي‌هايي كه شده به احتمال 99 درصد تا روز چهارشنبه ليست پرسپوليس براي فصل جديد بسته خواهد شد. در مورد بازيكنان مازادي كه در تمرين پرسپوليس حضور پيدا كردند قرار است علي دايي پس از اردوي اردبيل نظر خود را اعلام كند. اگر تيمي خواهان اين بازيكنان است، قطعا با ما وارد مذاكره خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)