خبرگزاری پرسپولیس :  داور بین المللی کشورمان گفت: ترکی قضاوت خوبی انجام داد اما اگر قرار باشد یک تیم اعتراضی داشته باشد، آن پرسپولیس است، چون در اوایل بازی صاحب یک پنالتی مسلم شد که دیده نشد.

علی خسروی با اعلام این مطلب افزود: محسن ترکی از جمله داورانی است که شیوه کار او دادن کارت‌های زیاد است و طرح بعضی مسائل از سوی اعضای باشگاه ذوب آهن اصلا درست نبود. اتفاقا او قضاوت خیلی خوبی داشته است و اگر قرار باشد اشتباه داوری به ضرر یک تیم شده باشد، آن تیم پرسپولیس بود، چون خطا روی هادی نوروزی قطعا پنالتی بود. البته این درست نیست که یک داور فقط به خاطر یکی، دو صحنه زیر سوال برود.

وی ادامه داد: به نظر من ترکی یکی از بهترین قضاوت‌های خود را انجام داده و نمره بالای هشت می گیرد، هر چند که به داوران توصیه می شود کارت‌های خود را زود خرج نکنند تا در دقایق پایانی بازی هم بتوانند از آنها استفاده کنند.

خسروی در پایان تاکید کرد: پرسپولیس به حق برنده شد و نتیجه بازی ربطی به ترکی نداشت. در ارتباط با داوری این مسابقه ایرج نظری از کارشناسان داوری کشورمان نیز به سایت رسمی باشگاه گفت: ترکی در این بازی قضاوت خوبی داشت و اعتراض ذوب آهنی ها وارد نبود. پنالتی و اخراج‌های انجام شده درست بود. در مورد پنالتی و اخراج دروازه‌بان که اصلا جای بحث نداشت. تنها موردی که اختلاف نظر وجود داشت به اخراج اول مربوط می‌شد که کاملا درست بود. در این صحنه چند ویژگی وجود داشت. بازیکن پرسپولیس در مسیر حرکت به سمت دروازه بود. غیر از دروازه‌بان، بازیکن دیگری از ذوب آهن بین او و دروازه نبود. در صورت متوقف نشدن هم توپ را در اختیار داشت و در نهایت به دروازه نزدیک بود. مدافع ذوب آهن در این صحنه با بی‌احتیاطی از پشت، مهاجم حریف را زد و یک موقعیت مسلم گلزنی را گرفت که حکم آن کارت قرمز بود.

و اما مسعود مرادی عضو کمیته داوران درباره قضاوت محسن ترکی با انتقاد از اعتراض ذوب آهن، بر صحت تصمیم‌های اتخاذ شده تاکید کرد. وی اخراج هر دو بازیکن ذوب آهن را درست اعلام کرد و علاوه بر تائید پنالتی اعلام شده، تصریح کرد: خطای انجام شده روی هادی نوروزی در نیمه اول بازی نیز حائز کلیه شرایط برای اعلام پنالتی بود که از سوی داور اعلام نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)