پرسپولیس نیوز : کارشناس داوری با رد این مسئله که هرگز نگفته تصمیم قهرمانی در خصوص اعلام پنالتی به سود سپاهان صحیح بوده است، اظهار داشت: اگر داور خطای مدافع سپاهان را اعلام می‌کرد، دیگر لازم نبود روی خطای دوم و ضربه میثم حسینی پنالتی بگیرد.

علی خسروی در خصوص صحبت‌‎های جمعه شب خود در خصوص قضاوت محسن قهرمانی در بازی سپاهان اصفهان با پرسپولیس در هفته دهم رقابتهای لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بین دو نیمه این مسابقه، من در برنامه زنده جمعه شب ابتدا اعلام کردم تصویر واضح نیست و نمی‌‌توانم اظهار نظر کنم که چرا محسن قهرمانی چنین تصمیم گرفته است، شاید پنالتی بوده و شاید هم نبوده است.

وی اضافه کرد: میثم حسینی مدافع پرسپولیس در آن صحنه نباید به شجاع خلیل‌زاده بازیکن حریف لگد می‌زد و شاید قهرمانی آن صحنه را دیده است زیرا طبق قانون ضربه این بازیکن پرسپولیس بدون احتساب اینکه آیا در آن صحنه خطایی صورت گرفته یا نه، اخراج دارد.

این کارشناس داوری در ادامه افزود: اما تصاویر بعدی مشخص کرد شجاع خلیل‌زاده اول روی مدافع پرسپولیس خطا انجام داده است و اگر داور خطای مدافع سپاهان را اعلام می‌کرد، دیگر لازم نبود روی خطای دوم و ضربه میثم حسینی پنالتی بگیرد و یا آن صحنه‌ای که باعث اخراج حسینی شد، رخ نمی‌داد.

وی با بیان اینکه میثم حسینی حق نداشت حتی اگر خطا رویش صورت گرفته، خودش واکنش نشان دهد، یادآور شد: متاسفانه در برخی از رسانه‌ها از قول من اعلام شده که گفته‌ام پنالتی درست بوده است اما این مسئله صحیح نیست زیرا طبق توضیحاتی که دادم، اعلام پنالتی به سود سپاهان به هیچ وجه درست نبوده است.

خسروی در مورد اینکه چرا در این 10 هفته نظارت مسابقات لیگ به او واگذار نشده، گفت: با فریدون اصفهانیان در این خصوص صحبت کرده‌ام و قرار است علاوه بر حل این مسئله، به بحث نظارتم در AFC رسیدگی شود. اصفهانیان به من اعلام کرده که خواهان همکاری با شما هستیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)