مربی تیم گسترش فولاد گفت:ما یکی از نماینده  های آذربایجان در لیگ برتر محسوب می شویم و در هیچ کجا حس غربت نمی کنیم.

به گزارش اوج، حسین خطیبی درباره بازی هفته نهم تیمش مقابل پرسپولیس عنوان کرد:ما پس از بازی که با تیم استقلال خوزستان داشتیم خودمان را از نظر فنی و روحی برای بازی با تیم بزرگ پرسپولیس آماده کرده ایم.امیدوارم بازیکنان در این مسابقه حساس خواسته های کادر فنی را انجام دهند.

وی ادامه داد:حریف روز جمعه ما تیمی است که مربی بزرگی دارد،ستاره هم دارد و در ورزشگاه آزادی هم طرفداران زیادی دارد.در سوی مقابل هم گسترش فولاد از جوانان با انگیزه ای سود می برد که می خواهند بزرگی کنند.

مربی گسترش درباره غایبان تیمش در این مسابقه گفت:تنها غایب ما برای این بازی مهدی قریشی است که دچار آسیب دیدگی شده است.سایر بازیکنان آماده حضور در این مسابقه هستند و مشکلی نداریم.

وی درباره اینکه آیا تیمش برای این بازی در انتظار حمایت هواداران تیم استقلال هم هست یا نه اظهار داشت:ما یکی از نماینده  های آذربایجان در لیگ برتر محسوب می شویم و در هیچ کجا حس غربت نمی کنیم.درست است رنگ تیم مان آبی است اما اسم تیم مان گسترش است و استقلال نیستیم. هواداران آذری به صورت حتم در ورزشگاه آزادی گسترش را تنها نخواهند گذاشت.همانطور که در بازی با راه آهن تیم شان را تنها نگذاشتند.

خطیبی درباره شناخت کادر فنی تیم گسترش از نقاط قوت و ضعف پرسپولیس گفت:طبیعی است که نام بزرگ نقطه قوت پرسپولیس است.ما در بازی روز جمعه تلاش می کنیم نقاط قوت این تیم را ببندیم و نقاط ضعف مان را پوشش بدهیم.برای ارائه یک بازی زیبا به تهران می آییم و امیدواریم یک روز خوب برای فوتبال آذربایجان رقم بخورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)