مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: با توجه به اینکه بازیکن آزاد محسوب می‌شوم از چند تیم لیگ برتری پیشنهاداتی دارم اما گزینه اولم پرسپولیس است.

“رسول خطیبی” اظهارداشت: برای انتخاب تیم آینده‌ام هیچ عجله‌ای ندارم. با توجه به اینکه بازیکن لیگ یکی به شمار می‌روم برای فصل آینده مشتری زیاد دارم اما با توجه به اینکه با آقای نوروزی مالک باشگاه گسترش فولاد رفاقت 15، 16 ساله دارم و از اقوام دور یکدیگر هستیم، اگر ایشان اجازه بدهند از گسترش فولاد جدا می‌شوم، زیرا وی به من گفته که با جدایی بازیکنان طراز اول گسترش فولاد امکان منحل شدن این تیم بسیار است.

خطیبی ادامه داد: اگر با جدایی بازیکنان گسترش فولاد این تیم بخواهد منحل شود از این تیم نخواهم رفت. همچنین اگر کار انتقالم به پرسپولیس قطعی شود پرونده تیمهای بزرگی که در آنها حضور داشتم تکمیل خواهد شد. من در تیمهایی نظیر سپاهان، استقلال، پاس و… حضور داشتم و در کارنامه ورزشی‌ام فقط نام پرسپولیس دیده نمی‌شود.

وی افزود: اگر به تیم پرسپولیس بیایم دوباره به تیم ملی برمی‌گردم. مطمئن باشید اگر همین فوتبال که در گسترش فولاد انجام دادم در پرسپولیس انجام بدهم، جزء بهترین بازیکنان ایران قرار می گیرم اما با توجه به اینکه در گسترش فولاد بودم بازیهایم زیاد به چشم نیامد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)