اظهارات قابل تامل مهاجم تراکتورسازی

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از شکست مقابل پرسپولیس و حواشی به وجود آمده توسط تماشاگران تیمش گفت: رفتار تماشاگران تراکتورسازی از این پس بدتر هم خواهد شد!

 

به گفته رسول خطیبی که پس از پایان دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی با خبرگزاری فارس گفت و گو می کرد، سوت های مسعود مرادی عامل فحاشی و خشونت هواداران تراکتورسازی عنوان شده است.

 

این در حالیست که پیش از آغاز مسابقه هم تراکتوری ها با پرتاب بطری های آب به سمت زمین مسابقه موجب تاخیر یک دقیقه در آغاز این دیدار شدند. مهاجم تراکتورسازی تلویحا اعلام کرده رفتار تماشاگران منتسب به این تیم در آینده بدتر خواهد شد!

 

خطیبی در حالی مدعی می شود هواداران پرسپولیس آغازگر پرتاب بطری ها بوده اند که به گفته ناظر فدراسیون و نیروی انتظامی کلیه حواشی و خسارت ناشی از مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی متوجه هواداران تیم مهمان بوده است.

 

با توجه به سابقه موارد یاد شده در فصل گذشته، تبریزی ها وقتی دریافتند تماشاگران این تیم در اقلیت مطلق ورزشگاه آزادی هستند با آتش زدن صندلی های ورزشگاه و پرتاب سکوهای سیمانی به سوی تماشاگران پرسپولیس تصاویر اسفناکی بجای گذاشتند.

 

در پی بازتاب های وسیع خشونت بی سابقه هواداران تیم تبریزی، کارشناسان و اهالی فوتبال خواهان برخورد قاطع و بی واسطه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با هواداران تراکتور هستند.

 

انتهای گزارش اختصاصی / امانت داری – استفاده از این خبر با ذکر نام مرجع خبری پرسپولیس مجاز است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)