پرسپولیس نیوز : مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای اینکه در لیگی با آن نام جعلی بازی نکنم از قرارداد 7 میلیاردی گذشتم.

محمدرضا خلعتبری پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال استان تهران با باشگاه پرسپولیس گفت: صد درصد پرسپولیسی شدم، قراردادم را برای دو فصل ثبت کردیم و از این پس در خدمت پرسپولیس هستم.

وی در مورد شرایط آمادگی‌اش عنوان کرد: 15 روزی می‌شود که تمرین نکرده‌ام و به خاطر مصدومیت نتوانستم تمرین کنم. اکنون شرایطم خوب است چهار روز است که با بدنساز تیم ملی کار می‌کنم. از این پس به تمرینات پرسپولیس می‌روم و زیر نظر علی دایی کار می‌کنم و اگر او صلاح بداند در دربی به میدان می‌روم وگرنه در ادامه مسابقات در خدمت تیم هستم.

مهاجم پرسپولسیس تهران در مورد زمان فسخ قراردادش با عجمان اظهار داشت: 23 اردیبهشت سه روز بعد از اتمام لیگ با باشگاه عجمان قراردادی به مدت دو فصل بستم، 20 روز بعد با تیم ملی به امارات رفتیم و مشخص شد این کشور نام معجول خلیج ع ر ب ی را برای خود مشخص کرده است، در این راستا زحمات زیادی کشیده شد تا قرارداد من فسخ شود. در اردوی ترکیه با عجمان دچار مصدومیتی شدم که پزشکان این تیم گفتند که به ایران بازگردم تا فیزیوتراپی کنم. بعد از آن رویانیان صحبت کرد و زحمات زیادی برای فسخ قرارداد من کشید. او در حق من پدری کرد، فسخ‌نامه را گرفت، تاریخ دقیق فسخ قرارداد را نمی‌دانم اما از موقعی که نام این لیگ عوض شد دوست نداشتم در امارات بازی کنم. از مسئولان عجمان تشکر می‌کنم. یک ماه بهترین امکانات را برای من فراهم کردند.

خلعتبری در مورد مبلغ قراردادش اظهار داشت: با پرسپولیس قرارداد دو ساله بستم، مبلغ قرارداد نوشته شده و اگر می‌خواهید می‌توانید از مسئولان هیئت فوتبال با اجازه پرسپولیس آن را بگیرید که هیچ مشکلی ندارم. همانطور که می‌دانید 800 هزار دلار برای فسخ‌نامه من پرداخت شده است. من با عجمان قرارداد دو ساله داشتم و چیزی حدود 7 میلیارد تومان می‌شد که به خاطر ایران از آن گذشتم که در آن لیگ و با آن نام بازی نکنم. مبلغی که می‌گیرم در قراردادم نوشته شده است، قراردادم متمم دارد به طور مثال اگر بیش از 10 گل بزنم 100 میلیون تومان اضافه می‌گیرم و اگر پاس‌های گلی بدهم 4 میلیون تومان می‌گیرم.

وی در مورد هواداران پرسپولیس اظهار داشت: همان زمان که در سپاهان و ذوب‌آهن بودم اگر بی‌مهری به من می‌شد می‌گفتم هواداران سرمایه‌های فوتبال ایران هستند ان‌شاءلله بتوانم با تمام وجود برای پرسپولیس بازی کنم و دل آنها را به دست بیاورم.

محمدرضا خلعتبری پس از ثبت قرارداد خود در پرسپولیس در هیئت فوتبال ، در مورد اینکه مدیرعامل استقلال اعلام کرده او نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، گفت: من در این رابطه صحبت نمی‌کنم، قراردادم در هیئت فوتبال ثبت شده و به صورت قانونی کارمان را دنبال می‌کنیم.

وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده چطور پیش از این نکونام توانست برای استقلال بازی کند اما خلعتبری نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند، اظهار داشت: اگر آنها بازیکن‌شان توانسته با این شرایط بازی کند پس ما هم می‌توانیم و نباید مشکلی وجود داشته باشد.

خلعتبری در پاسخ به این سؤال که در صورت بازی کردن در دربی آیا قول گلزنی به هوادارن می‌دهد، عنوان کرد: هرگز نگفتم به استقلال گل می‌زنم ابتدا باید سرمربی صلاح بداند تا در این دیدار بازی کنم. بازیکن پرسپولیس هستم و اگر یک دقیقه هم به میدان بروم تمام تلاشم را برای گل‌زنی انجام خواهم داد.

وی در پایان در مورد اینکه با چه شماره‌ای بازی می‌کند، گفت:‌ تصمیم گرفتم پیراهن شماره 99 را به تن کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)