پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس می‌گوید مقابل سپاهان انگیزه خاصی ندارد. او معتقد است سرخپوشان می‌توانند در اصفهان رقیب خود را شکست دهند.

محمدرضا خلعتبری درباره بازی این هفته مقابل پرسپولیس، دلایل جدایی‌اش از سپاهان و انگیزه هایش برای بازی در پرسپولیس در ادامه فصل صحبت کرد.

*پرسپولیس لیگ را خوب شروع کرده و این هفته باید در اصفهان به مصاف سپاهان بروید.

برای ادامه روند خوبی که شروع کرده‌ایم چاره جز گرفتن یک نتیجه خوب مقابل سپاهان نداریم. البته بازی مقابل این تیم خیلی سخت است. سپاهان بازیکنان خیلی خوبی دارد و شرایطش الان بد نیست. با تمام وجودمان به مصاف این تیم می‌رویم و باید در این بازی بیشتر توان بگذاریم. بازی در فولادشهر آسان نیست اما پرسپولیس پتانسیل شکست سپاهان در اصفهان را دارد.

* سپاهان از نظر مدیریتی به نوعی در دوره گذار است. رفتن رحیمی و این تغییرات چقدر به پرسپولیس کمک می کند مقابل سپاهان نتیجه بگیرد؟

باشگاه سپاهان آنقدر حرفه‌ای است که این مسائل روی تیمش تاثیر نمی‌گذارد. فکر نمی‌کنم تغییرات مدیریتی چندان اثری درون این تیم داشته باشد. البته رحیمی واقعا یک مدیر بلد و کارقوی است و برای مدیرعامل بعدی این تیم آرزوی موفقیت دارم. ما هم روی کار خودمان تمرکز می کنیم و فقط به دنبال گرفتن سه امتیاز هستیم.

* فصل گذشته یکی از بازیکنان موثر سپاهان بودی و جمعه باید مقابل این تیم و هوادارانش بازی کنی.

احترام خاصی برای سپاهان قائلم. آنها واقعا یک باشگاه بزرگ و حرفه ای دارند که موفقیت‌هایش در چند سال گذشته این مساله را نشان می‌دهد. اما من الان بازیکن پرسپولیس هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم. انگیزه خاصی از مقابله با سپاهان ندارم و می خواهم دستورات کادر فنی را به خوبی در زمین پیاده کنم.

* کرانچار اخیرا در مصاحبه ای که داشت گفته بود خلعتبری را می خواسته و این موضوع را به مسئولان باشگاه هم اعلام کرده بود.

بعد از پایان فصل قبل با مسئولان سپاهان صحبت کردم و به آنها گفتم 20 درصد روی قراردادم بگذارید تا تمدید کنم. درخواستم هم کاملا قانونی بود. نه بیش از حقم می خواستم نه چیز دیگری. اما آنها فقط امروز و فردا می کردند. من هم از امارات پیشنهاد داشتم و با عجمان قرارداد بستم. البته من برای کرانچار احترام زیادی قائلم. او یک مربی بزرگ و یک انسان خوب است. به خود کرانچار هم گفتم اگر در سپاهان بمانم فقط به خاطر تو می مانم. اما مسئولان سپاهان من و من کردند. با این حال الان اصلا ناراحت نیستم. به باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس آمده ام و خیلی خوشحالم که می توانم در کنار هواداران این تیم باشم. اما درباره کرانچار باید بگویم که باید سعی کنیم چنین مربیانی را در ایران نگه داریم.

* امسال که قرار نیست مثل فصل قبل آب‌های آلوده گریبان پرسپولیس را بگیرد؟

اینها اتفاقاتی است که ممکن است در فوتبال رخ دهد. نمی‌دانم سال گذشته جریان آبهای آلوده چه بود اما می‌دانم که مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود. امیدوارم امسال نتیجه برعکس شود.

* با آمدن تو نحوه حرکت خط حمله پرسپولیس هم تغییر کرده.

به هر حال نظر کارشناسان است و به من لطف دارند. تمام تلاشم را می‌کنم که به کمک جوانان تیم امسال به هدفمان که قهرمانی و کسب سهمیه آسیاست دست پیدا کنیم. اینکه می گویند بعد از سپاهان بازی‌های آسانی داریم را قبول ندارم. همه تیم ها جلوی ما انگیزه بالایی دارند و مقابل همه برای برد بازی می کنیم.

* بعد از گلی که به گسترش فولاد زدی خیلی خوشحال بودی. انگار از بعضی انتقادها ناراحت بودی و آن خوشحالی را سر همه منتقدان خالی کردی!

نه اتفاقا برایم مهم نیست که چه چیزی درباره من می گویند، گل اولم را برای پرسپولیس زدم و واقعا خوشحال بودم. تولد دوستم حسین ماهینی هم بود و شادی گلم را به او اختصاص دادم. انتقاد همیشه وجود دارد، به شرطی که انتقاد منصفانه باشد. دیگر به این مسائل کاری ندارم و تمام تمرکزم را روی بازی خوب برای پرسپولیس گذاشته‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)