پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم قهرمان لیگ شویم چرا که این پرسپولیس شایستگی قهرمانی دارد.

محمدرضا خلعتبری در پایان دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان به عنوان بازیکن فنی این بازی انتخاب شد و اظهار داشت: هر دو تیم خوب بازی کردند. ملوان هم موقعیت‌های گلزنی زیادی داشت اما خوشبختانه در پایان یک بازی سخت توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا پایان فصل صدر جدول را حفظ کنیم، خاطرنشان کرد:  بازی خوبی بود و هم تیم ما و هم ملوان بازی خوبی انجام دادند. خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم تا در صدر جدول باقی بمانیم برای ملوان در مسابقات بعدی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم بتواند به جایگاه واقعی خود برسد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: امسال سال منتهی به جام جهانی است و تمام بازیکنان با انگیزه وارد مسابقات می‌شوند. من هم انگیزه زیادی دارم اما در حال حاضر موفقیت پرسپولیس از همه چیز برایم مهم‌تر است. مطمئنا هر بازیکنی عملکرد خوبی داشته باشد به تیم ملی دعوت می‌شود.

خلعتبری ادامه داد: با تمام وجود تلاش خواهیم کرد تا در انتهای فصل قهرمان شویم چرا که فکر می‌کنم این پرسپولیس شایستگی را قهرمانی دارد.

 

محمدرضا خلعتبری  اظهار داشت: در مورد برخوردی که رافخایی با من داشت چیزی احساس نکردم. 100 درصد هم نمی‌دانم به او برخورد کردم یا نه.

وی افزود: اگر برخوردی هم بود فکر نمی‌کنم ضربه به این اندازه شدت داشت که داور برای ملوان پنالتی بگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)