پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:‌ به سادگی نمی‌توانستم از کنار دو پاس گل طلایی بگذرم و هر دوی آنها را تبدیل به گل کردم.

محمدرضا خلعتبری در بازی با ذوب آهن با زدن 2 گل نشان داد که یکی از بازیکنان آماده و تأثیرگذار قرمزپوشان است. 

از پیروزی مقابل ذوب آهن شروع کنیم. بازی را چطور دیدی؟

ما باید پیروز می‌شدیم. پس از آن بدشانسی که در هفته گذشته آوردیم و متأسفانه با وجود یک بازی خوب 3 امتیاز را در تبریز به دست نیاوردیم بچه‌ها همه مصمم بودند که دوباره با 3 امتیاز به جمع بالانشینان اضافه شویم. در این مقطع از لیگ هیچ تیمی جای خطا و اشتباه ندارد که خوشبختانه ما هم با یک برد شیرین بازی قبل را جبران کردیم.

در مورد بازی با ذوب‌آهن نگفتی.

بازی بسیار خوبی بود. با تیمی بازی می‌کردیم که واقعا فوتبالیست‌ها و مربی خوبی دارد. آنها خیلی تیم‌ها را اذیت کردند و برای من جای سوال است که چرا ذوب آهن با این همه بازیکنان و بازی خوب جایگاهش در جدول خوب نیست. مطمئنم که ذوب آهن حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چون آنها واقعا در تهران ما را اذیت کردند اما ما چون نمی‌خواستیم حتی یک امتیاز این بازی را از دست بدهیم بعد از خوردن گل خیلی زود برگشتیم و به 3 امتیاز بازی رسیدیم.

پس معتقدی شایستگی پیروزی را داشتید؟

بله، صددرصد. بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند و ما باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم. از قبل می دانستیم باید مقابل تیمی بازی کنیم که بسیار خوب و خطرناک است اما خدا را شکر به پیروزی رسیدیم. حالا در بازی‌های بعدی فرصت برای این هست تا بتوانیم امتیازهای خارج از خانه را هم به دست بیاوریم. ما در روزی که خوب بازی کردیم به آنچه که استحقاقش را داشتیم رسیدیم که جا دارد به هواداران تبریک بگویم.

 2 گل هم زدی.

خدا را شکر. فوتبال همین است اگر من گل زدم حاصل زحمات همه بچه‌ها بود. باور کنید تک‌تک بچه‌ها بعد از بازی با تراکتورسازی و آن اتفاقات مقابل ذوب آهن خیلی زحمت کشیدند. 2 پاس طلایی به من دادند و من نمی‌توانستم ساده از آنها بگذرم.

حتما می‌دانی چه کسی به تو پاس داده؟

بله، پاس اول را محسن مسلمان به من داد و پاس بعدی را حمید علی‌عسگر برای من مهیا کرد. فقط خدا را شکر می‌کنم که زحمات بچه‌ها را تکمیل کردم. قلباً خوشحال شدم. مخصوصاً یک چیزی خیلی من را خوشحال کرد.

 منظورتان چیست؟

خوشحالی هوادارانی که در آن سرمای عجیب به ورزشگاه آمده بودند. هیچ طوری نمی‌توانستم قبول کنم که این هواداران دست خالی ورزشگاه آزادی را ترک کنند. به همین دلیل من گلم را به تک‌تک هوادارانی تقدیم می‌کنم که روز جمعه روی سکوهای آزادی با دل و جان پرسپولیس را تشویق کردند و ما را تنها نگذاشتند. مبارک‌شان باشد. هر دو گلم را با تمام وجود به آنها تقدیم می‌کنم و امیدوارم باز هم بتوانم خواسته هواداران را برآورده کنم و مطمئن باشید نیم فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن دارم اما قولی نمی‌دهم.

صادقیان می‌گفت قبل از بازی به تو گفته که گلزنی می‌کنی.

راستش را بخواهید این حرف درست است. پیام قبل از بازی به من گفت که تو گل می‌زنی و من به تو پاس گل می‌دهم و خوشبختانه با پاس پیام بهترین استفاده را کردم که باز هم جا دارد به همه بچه‌‌ها تبریک بگویم.

خوشحالی‌هایت بعد از گلزنی هم عجیب است می‌خواهی چیزی را ثابت کنی؟

خیر، خوشحالم که برای تیمی گل زدم که قلباً به این تیم آمدم و برای باشگاهم تأثیرگذارم. البته همیشه نام حضرت علی (ع) همراه من خواهد بود. به ائمه اطهار اعتقاد قلبی دارم. به همین دلیل خدا را شکر توانستم گل بزنم تا نام علی(ع) را ببوسم.

راستی چرا این بازی فقط تو گل زدی؟

سوال خوبی بود. در این بازی من گل زدم و در بازی‌های بعدی سایر مهاجمان‌ هم گل می‌زنند مطمئن باشید من اگر گل نزنم پاس گل می‌دهم. مهاجمی نیستم که فقط بگویم من گل بزنم نه کسی دیگر. دربازی‌های بعدی سیدصالحی، حاتمی، صادقیان، عالیشاه و همه بچه‌های دیگر هم گل می‌زنند. این آرزوی قلبی من است و مشکلی در این باره وجود ندارد. ما باید به دنبال این باشیم که در انتهای فصل همه با هم یک جام را بالای سر ببریم. حالا یا با گلزنی من و یا سایر بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس، هیچ فرقی ندارد.

اما واقعا گل اولی که به ذوب آهن زدید خیلی قشنگ بود.

بله، راستش را بخواهید همانطور که به شما چسبید به من و هواداران هم چسبید. مخصوصا موقعی که هواداران را خوشحال دیدم این گل چند برابر به من چسبید. بالاخره گفتم حاصل تلاش سایر بچه‌ها بود که من توانستم آن را تبدیل به گل کنم.

بعد از یکی از گل‌هایت به سمت علی دایی رفتی و به آغوش او شیرجه زدی. ماجرا چه بود؟

واقعا صمیمانه از علی دایی سپاسگزارم. چون در این مدت به نوشته رسانه‌ها توجه نکرد. من رفتم به خود علی دایی گفتم که برخی از حرف‌ها را من نزدم. یک جا نوشته بودند که من گفته‌‌ام چرا دایی من را زود تعویض می‌کند و یا از برخی از مسائل ناراحت هستم که به خود دایی همه چیز را گفتم. نمی‌دانم چرا می‌خواستند با این حرف من و دایی را درگیر کنند اما پس از دیداری که با او داشتم همه چیز را به سرمربی تیمم گفتم به همین دلیل بعد از گلم به آغوش دایی رفتم تا جواب اعتماد او را بدهم که این اتفاق افتاد. امیدوارم در بازی‌های آینده باز هم این کار را ادامه دهم چون ما کار بسیار سختی تا پایان بازی‌ها داریم.

نظرت درباره قرعه‌کشی جام جهانی چیست؟

ما کار بسیار سختی را در پیش داریم. هر تیمی که وارد جام جهانی می‌شود باید منتظر این بازی‌های بزرگ باشد. آرژانتین تیمی است که نیاز به تعریف و تمجید من ندارد همه بازیکنان آنها از بهترین‌ها هستند ما باید هر چه داریم در جام جهانی به نمایش بگذاریم. کارمان بسیار سخت است اما می‌خواهیم با تمام وجود بجنگیم تا به مرحله بعد برویم. بالاخره بازی مقابل مسی و خیلی از بزرگان آرژانتین برای ما یک فرصت خوب است و اگر به دنبال بازی‌های بزرگ و یک تدارک خوب باشیم خدا را چه دیدید شاید مقابل آنها روسفید بیرون بیاییم. از طرف دیگر نیجریه و بوسنی هم تیم‌های خوبی هستند و از الان دیگر باید به دنبال تدارکات خوب باشیم و حتی نباید یک روز را هم ساده از دست بدهیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)