پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیم فصل دوم باید رقبایمان را از گردونه قهرمانی خارج کنیم.

محمدرضا خلعتبری در خصوص بازی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت:‌ خوشبختانه شرایط تیمی پرسپولیس بسیار خوب و بچه‌ها با انگیزه هستند و کمتر دیده بودم که اینطور بازیکنان میل به موفقیت و رسیدن به هدفشان داشته باشند.

وی افزود: ما بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم، تراکتور تیمی بسیار خوب و بازیکنان بسیار مستعدی دارد و قطعاً‌ در خانه خود می‌خواهد بازی قابل قبول انجام دهد.

خلعتبری ادامه داد: ما قطعاً به دنبال سه امتیاز هستیم در روزی که باید 90 دقیقه واقعاً بجنگیم ما می‌خواهیم تا انتهای لیگ در همین رده اول و دوم جدول بچرخیم تا در انتهای فصل به هدفمان برسیم.

خلعتبری درباره شناخت از تراکتور و بازیکنانی مثل کریمی و انصاری‌فرد نیز گفت: همه تراکتوری‌ها خوب هستند و ما با یک تیم منسجم طرف هستیم و البته قبول دارم تک‌تک مهره‌های تراکتور بسیار قوی با تجربه هستند. آنها با تجربه خوب خودشان جزء 4 تیم اول جدول قرار گرفتند بازی سخت است اما ما باید در یک روز سخت با تمام توان به امتیاز فکر کنیم.

مهاجم قرمزپوشان تأکید کرد: از طرف دیگر تراکتوری‌ها هواداران بسیار خوب و مستعدی دارند و یکپارچه جو ورزشگاه را به نفع تیمشان درست می‌کنند. بازی سختی داریم اما به دنبال یک نتیجه خوب در یک بازی قابل قبول هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال که سخت‌ترین رقیب شما در نیم‌فصل دوم چه تیمی است نیز گفت: نیم‌فصل دوم همه تیم‌ها کار سختی دارند نه فقط پرسپولیس و بقیه تیم‌های دیگر همه سعی می‌کنند کمتر امتیاز از دست بدهند و قدر امتیازهای خود را بیشتر بدانند اما ما به این مسئله فکر نمی‌کنیم و فقط پیروزی می‌خواهیم. ما باید بتوانیم تیم‌های رقیب خودمان را از گردونه کنار بزنیم که تراکتور هم شاید یکی از آنها باشد.

 

مهاجم ملی‌پوش قرمزپوشان درباره وضعیت تیم ملی نیز بعد از صعود به جام جهانی و جام ملت‌ها گفت:‌ مطمئن باشید ما صد در صد در جام جهانی زنگ تفریح نخواهیم شد. همه چشم‌انتظاریم تا خبر بازی‌های بزرگ را بشنویم تا با بازی‌های تدارکاتی خوب در جام جهانی نتیجه خوب بگیریم.

وی در پایان در مورد گل‌زنی‌اش نیز گفت:‌ من در هیچیک از تیم‌ها قول گل‌زنی نداده‌ام و نمی‌دهم اما همیشه برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را می‌کنم تا سربلند باشم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)