پرسپولیس نیوز : بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای برد وارد میدان شده بودیم اما بازی مساوی شد.

محمدرضا خلعتبری پس از تساوی در دربی 77 عنوان کرد: برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد. به نظرم استقلال در این بازی خیلی محتاط بازی می‌کرد.

وی ادامه داد:  متاسفانه بازی خوبی را شاهد نبودیم. به نظرم استقلال در این دیدار خیلی محتاطانه بازی می‌کرد و ما هم نتوانستیم بازی معمول خود را ارایه کنیم.  من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند.

 

 وی ادامه داد: از اینکه نتوانستیم آنچه را که علی دایی از ما می‌خواست را در زمین پیاده کنیم، ناراحت هستم. بهرحال این بازی خوبی نبود و امیدوارم در دیدارهای بعدی بتوانیم نتیجه بگیریم.

 

 مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد خودش گفت: حساسیت این بازی خیلی زیاد بود و در کل بازیکنان خوب نبودند. من هم تازه به این تیم آمده‌ام و با سایر نفرات هماهنگ نشده‌ام. با تمرینات بیشتر سعی می‌کنم با سایر بازیکنان هماهنگ بشوم.

خلعتبری خاطرنشان کرد: در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق گفت: بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)