پرسپولیس نیوز :  مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تایلند با وجود پیشرفت زیاد هنوز هم تیم شکست خوردنی است و ایران می‌تواند پیروزی خوبی به دست آورد.

محمدرضا خلعتبری پیش از تمرین عصر امروز تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر وضعیت خیلی خوبی داریم و تمرین‌های خوبی را پشت سر می‌گذاریم و آماده می‌شویم برای این که بازی سختی مقابل تایلند انجام دهیم. حریف ما در سال‌های گذشته بسیار پیشرفت کرده و همانطور که دیدید نماینده‌ی این کشور به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کرد. با این حال امیدوارم این تیم را شکست دهیم.

وی در ادامه درباره اردوهای لغوشده تیم ملی اظهار کرد: به هر حال تیم ملی برای حضور خوب در جام جهانی نیاز به اردوها و بازی‌های تدارکاتی زیادی دارد و از دست دادن روزهای فیفا برای ما مشکل ایجاد خواهد کرد. ما در بازی‌های تدارکاتی به نقاط ضعف و قوت‌مان پی می‌بریم. کره، ژاپن و استرالیا با تیم‌های خوبی بازی کرده‌اند اما دو اردوی ایران لغو شده است. ما با انجام تمرین‌های بیشتر باید به هماهنگی بیشتری برسیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در ادامه درباره شرایط خودش و این‌که عملکردش چه تفاوتی با آنچه در چند هفته گذشته در پرسپولیس به نمایش گذاشته دارد، عنوان کرد: شرایطم بد نیست. من همیشه تلاش می کنم برای تیم ملی بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. اگر کادر فنی صلاح بداند که من برابر تایلند بازی کنم، با همه وجود بازی خواهم کرد. هر کسی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند. البته درباره شرایطم در پرسپولیس هم باید بگویم که وقتی به این تیم آمدم، حدود 23 روز بود که تمرین نکرده بودم چون مصدوم شده بودم، اما علی دایی به من اعتماد کرد و به من بازی داد. من هم تلاش می‌کنم جواب او را بدهم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید که با تمام وجودم برای تیم ملی و پرسپولیس بازی می‌کنم. قبلا هم گفته‌ام که پرسپولیس تیم پرطرفداری است که بازی کردن در آن برای هر بازیکنی افتخار است. تلاش می‌کنم در پرسپولیس با انجام بازی‌های خوب دل هواداران را که سرمایه اصلی فوتبال هستند را به دست آورم و به آنها قول می‌دهم که پرسپولیس حتما امسال یک جام می‌گیرد.

خبرنگاری در ادامه از خلعتبری پرسید که حضور او در تیم ملی و دور بودن از تمرین‌های پرسپولیس روند هماهنگ شدنش را کند می‌کند، گفت: به هر حال بازی تیم ملی است و باید در اردوی تیم شرکت کنیم. ضمن این‌که تعطیلی دوهفته‌ای لیگ فرصت خوبی برای من است که بدنم را آماده کنم و با آمادگی بیشتری به پرسپولیس بازگردم.

خلعتبری همچنین درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار کرد: هنوز درد کوچکی احساس می‌کنم اما وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است و فکر نمی‌کنم در ادامه بازی‌های لیگ برترمشکلی داشته باشم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره حضور بازیکنان جدید در فهرست این تیم گفت: فعلا که فقط دانیال داوری دو جلسه با ما تمرین کرده و بیت‌آشور هنوز به جمع ما اضافه نشده است. ما جوان‌های خوبی مانند جهانبخش و آزمون را هم داریم که به جمع ما اضافه شده و می‌توانند در آینده به تیم ملی کمک کنند. همچنین جوان اینده داری مثل صادقیان در پرسپولیس بازی می‌کند که قطعا کی‌روش در آینده او را دعوت می‌کند. ما همه بازیکنان تیم ملی هستیم و باید برای موفقیت کشورمان تلاش کنیم.

خلعتبری درباره عقد قرارداد فدراسیون فوتبال با اسپانسر جدید گفت: فدراسیون باید این مساله را کاملا پیگیری کند تا اسپانسر جدید شرایط لازم را برای انجام بازی‌های تدارکاتی فراهم کند.

وی در پایان درباره وضعیت پرداخت پاداش‌های صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: ابتدا به ما گفته بودند که یک مجوز "خاص" برای واردات خودرو به ما می‌دهند که بعد مشخص شد مجوز دیگری قرار است بدهند. آقای رئیس جمهور در جلسه‌ای خدمت‌شان بودیم پاداش ما را دادند و فدراسیون هم پاداش پنج هزار دلاری صعود به جام جهانی را پرداخت کرده است. اکنون فقط یک پاداش ویژه برای صعود به جام جهانی مانده که به ما گفته‌اند پرداخت می‌کنند، اما زمانش معلوم نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)