پرسپولیس نیوز :مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به برگزار نشدن بازی دوستانه پیش از دیدار با تایلند گفت: ببینید دیگر تیم‌های آسیایی چه بازی‌های دوستانه‌ای برگزار می‌کنند.

محمدرضا خلعتبری درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار با تایلند در مرحله انتخابی مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات را شروع کرده‌ایم و همه بازیکنان آماده هستند تا مقابل تایلند قرار بگیرند. قطعا هدف ما از این بازی خانگی کسب 3 امتیاز است تا کار صعودمان به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا آسان شود.

وی در واکنش به حضور بازیکنانی مانند داوری، بیت‌آشور، جهانبخش آزمون در اردوی تیم ملی عنوان کرد: امیدوارم این بازیکنان بتوانند در تیم ملی جا بیفتند و کم‌کم شرایط بازی کردن را پیدا کنند. قطعا وقتی آنها محک بخورند می‌توانند در آینده بیشتر برای تیم ملی مثمر ثمر باشند.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن بیان اینکه دیدار با تایلند یک مسابقه مشکل خواهد بود گفت: تایلند تیم بسیار خوبی است که تغییر و تحولات زیادی را در این چند سال داشته است و همان‌طور که دیدید نماینده باشگاهی این کشور به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد. این نشان می‌دهد که فوتبال آنها پیشرفت کرده اما ما برای برد به میدان می‌رویم.

خلعتبری درباره انجام ندادن بازی دوستانه پیش از دیدار با تایلند تصریح کرد: اتفاقی است که افتاده و برای تیم ملی خوب نیست. الان ببینید بقیه تیم‌های آسیایی چه بازی‌های دوستانه‌ای برگزار می‌کنند اما ما این طور نیستیم. امیدوارم اردوی تهران بتواند ما را به هماهنگی لازم برساند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرسپولیس تاکید کرد: همچنان معتقدم که در بازی با صبای قم مساوی حق ما نبود و می‌توانستیم با اختلاف گل زیاد این تیم را شکست دهیم. برخلاف روند بازی گل خوردیم، ولی خوشبختانه توانستیم به گل تساوی دست پیدا کنیم.

مهاجم پرسپولیس ادامه داد: بازی به بازی بهتر می‌شویم، پرسپولیس آن قدر بزرگ است که در جمع مدعیان قرار داشته باشد. ما اگر در 3 بازی باقیمانده تا پایان نیم‌فصل امتیازات کامل را کسب کنیم یکی از مدعیان قهرمانی در نیم فصل و حتی پایان فصل خواهیم بود.

خلعتبری در واکنش به درگیری لفظی که پس از پایان این دیدار بین دایی و مایلی‌کهن پیش آمد، گفت: آقای دایی اخلاقی دارند که این گونه مسائل را وارد تیم نمی‌کنند و به تیم ربط نمی‌دهند و به کسی هم اجازه نمی‌دهند در این گونه موارد دخالت کند. مطمئنم خود ایشان این مسئله را حل می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)