پرسپولیس نیوز : مهاجم سپاهان می‌گوید صفحه‌ای در فیس بوک ندارد و بر خلاف آنچه گفته شده دایی دوست داشت او در پرسپولیس بماند.

محمدرضا خلعتبری درباره جدایی خود از پرسپولیس، اظهار کرد: من دوست داشتم در پرسپولیس بمانم، اما شرایطی به وجود آمد که نتوانستیم با یکدیگر همکاری‌مان را ادامه دهیم. رحیمی از من خواست که برای فصل جدید تخفیف بدهم و من هم قبول کردم، اما مشکل ما بدهی به باشگاه عجمان بود.

او ادامه داد: من از پرسپولیس مبلغ زیادی طلب داشتم. اما رحیمی گفت که استناد ما به قرارداد فدراسیونی شماست و تاکید کرد که چک‌هایی که دست من است به آنها ارتباطی ندارد. به هر حال من فصل گذشته با باشگاه پرسپولیس قرارداد بسته بودم و این که مبلغ این قرارداد با قراردادی که به فدراسیون ارائه شده تفاوت داشته تقصیر من نبوده است.

مهاجم سپاهان در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مبلغ درخواستی او از پرسپولیس زیاد بوده، گفت: من اصلا مبلغ درخواستی نداشتم، چرا که قرارداد من در فدراسیون ثبت شده بود. سال گذشته که به پرسپولیس آمدم قرارداد دو ساله‌ای را امضا کردم و برای سال دوم باید یک میلیارد و 700 میلیون تومان می‌گرفتم. بنابراین همه چیز ثبت شده بود و من نمی توانستم درخواستی برای کم یا زیاد شدنش داشته باشم.

او درباره بدهی به باشگاه عجمان گفت: باشگاه سپاهان 250 هزار دلار از این بدهی را پرداخت کرد و خودم هم شخصا 100 هزار دلار گذاشتم تا قضیه این بدهی تمام شود. من از پرسپولیس کلا 720 میلیون گرفتم و مقداری هم طلب داشتم.

خلعتبری درباره این که در صفحه فیس بوک خود نوشته "دایی من را نخواست" گفت: من قبلا هم گفته‌ام و باز هم می گویم که هیچ صفحه‌ای در فیس بوک ندارم. نمی‌دانم چه کسی این صفحه را درست کرده و برای خودش مطلب می‌گذارد. دایی به رحیمی گفته بود که من را نگه دارد و می‌دانم که او خواستار ادامه حضورم در پرسپولیس بود.

مهاجم سپاهان در پاسخ به این سوال که خیلی‌ها معتقدند با رفتن شما و سید جلال حسینی پرسپولیس دچار مشکل می‌شود؟ گفت: من که خیلی دوست داشتم در پرسپولیس بمانم ، اما شرایط مهیا نشد. فکر می‌کردم سید جلال در پرسپولیس می‌ماند. هواداران از دست من ناراحت نباشند. من خاطرات خوبی با آنها دارم. امیدوارم این تیم در آسیا موفق باشد.

خلعتبری درباره پیوستنش به سپاهان هم گفت: من دو سال پیش یک فصل خوب را در سپاهان سپری کردم. آن سال بدشانسی آوردیم و نتوانستیم قهرمان شویم. اینجا یک باشگاه حرفه‌ای است و من از حضور در سپاهان لذت می برم. امیدوارم که بتوانیم برای باشگاه افتخار کسب کنیم. کرانچار از لحاظ فنی و شخصیتی قابل احترام است و کار کردن با او هم یکی از دلایلم برای سپاهانی شدن بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)