پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت که با رسیدن به مرز آمادگی از بازی‌های آینده به همان بازیکن همیشگی تبدیل می‌شود.

محمدرضا خلعتبری در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی شیراز، گفت: پرسپولیس شایستگی پیروزی در این مسابقه را داشت و خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد تا 3 امتیاز را کسب کنیم. بازی بسته فجر باعث شد کار ما سخت‌تر شود.

وی درباره ادامه بردهای پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: با حرکت خوب صادقیان و ضربه دقیق سیدصالحی 3 امتیاز را کسب کردیم، به نظر من در حال حاضر کسب امتیازات کامل بازی‌ها از انجام بازی زیبا واجب‌تر است.

مهاجم پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خط دفاعی این تیم درباره شرایط خودش تاکید کرد: هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ام و مانده تا صددرصد آماده شوم اما قول می‌دهم در بازی‌های آینده همان خلعتبری همیشگی شوم؛ هر چند موفقیت پرسپولیس از موفقیت خودم واجب‌تر است.

خلعتبری در پاسخ به این سوال که با این شرایط آیا پرسپولیس توانایی کسب عنوان قهرمانی را دارد یا خیر، عنوان کرد: تمام تلاش مجموعه پرسپولیس همین است و شایستگی کسب قهرمانی را داریم. مطمئن باشید می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

وی در خصوص اینکه بعد از گل پرسپولیس به صادقیان چه گفت، تصریح کرد: به پیام گفتم شیر مادرت حلالت باشد، چون حرکتش خیلی زیبا بود!

مهاجم پرسپولیس در واکنش به حضور احتمالی‌اش در اردوی پیش‌روی تیم ملی برای بازی با تایلند، به تسنیم گفت: این نظر سرمربی تیم ملی است که چه بازیکنی را به اردو دعوت کند، اما فعلا به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم و بعد از آن اگر به تیم ملی دعوت شدم تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام می‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)