پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیگر قید همه چیز را زدیم و به عشق هواداران تلاش می‌کنیم تا قهرمانی را به آنها هدیه کنیم.

محمدرضا خلعتبری در مورد اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس و حضور علی پروین در تمرینات این تیم گفت: با صحبت‌هایی که امروز علی پروین انجام داد فهمیدیم هیچ خبری نیست و کسی دلش برای پرسپولیس نمی‌سوزد. این تیم مشکلات زیادی دارد. ما خیال می‌کردیم می‌آیند و مشکلات‌مان را حل می‌کنند اما خبری نیست.

وی افزود: با وجود مشکلات زیادی که داشتیم به قهرمانی حمله کردیم اما با این شرایط خیلی اذیت شدیم. به ما قول و چک دادند و امروز و فردا  کردند تا پول‌ها به حساب‌مان ریخته شود اما نه از پول خبری شد و نه توانستیم روی حرف‌شان حساب کنیم. خدا پدر و مادر علی دایی را بیامرزد او قبل از دیدار مقابل استقلال از جیبش به ما پول داد تا درد چک‌هایمان را فراموش کنیم. این آخرین پولی بود که ما دریافت کردیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آنها که می‌گویند ما میلیاردی پول و ماشین دریافت کردیم بیایند، ببینند که هیچ خبری نیست. اگر یکسری مشکلات وجود نداشت می‌توانستیم خیلی زودتر به قهرمانی برسیم. بعد از دیدار مقابل نفت با ما کاری کردند که ضربه بزرگی به پرسپولیس خورد. با تمام وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنیم و قید پول و قول‌هایی که به ما دادند را زدیم، دیگر هیچ چیز نمی‌خواهیم.

وی در ادامه تأکید کرد: می‌خواهیم در پنج بازی آینده به پیروزی برسیم و قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم و به آنها بگوییم نه قول‌هایی که دادند و نه مشکلاتی که داشتیم، هیچکدام برآورده نشد. با تمام وجود بازی می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم دل هواداران بشکند.

خلعتبری یادآور شد: امروز علی پروین خیلی حرف زد. او آب پاکی را روی دست‌مان ریخت. قید همه چیز را زدیم و هم‌قسم شدیم به عشق مردم جلو برویم. مطمئن باشید سعی می‌کنیم روسفید شویم. علیرغم اینکه در حق ما خوبی نکردند کاری می‌کنیم تا هواداران دل‌شکسته و فوتبال زده نشوند. فقط به عشق آنها بازی می‌کنیم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)