مهاجم تیم ملی ایران با تمجید از شرایط تیم ملی می‌گوید سرمربی کره در حد و اندازه‌هایی نیست که بخواهد درباره‌ی ایران نظر دهد.

محمدرضا خلعتبری درباره بازی سرنوشت‌ساز تیم ملی ایران با کره جنوبی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران اظهار کرد: ما برای برد به مصاف کره می‌رویم و مطمئن باشید برای شاد کردن دل مردم همه کار می‌کنیم. می‌رویم تا به مردم نشان دهیم که تیم ملی با تمام وجودش تلاش می‌کند تا پیروز شود و از آنها هم می‌خواهم که برایمان دعا کنند. اگر دعای آنها پشت سر ما باشد، اتفاقات خوبی می‌افتد.

 

خلعتبری در رابطه با اظهارات غیر حرفه‌ای سرمربی کره درباره‌ی ایران گفت: نظر او برای ما اصلا مهم نیست. سرمربی کره در حد و اندازه‌هایی نیست که بخواهد درباره‌ی ما نظر دهد. از هر لحاظ حساب کنیم او نمی‌تواند درباره‌ی ما صحبت کند. مربی ما از او خیلی بزرگ‌تر است و هیچگاه هم به کسی بی احترامی نکرده است. ما می‌رویم تا پیروز شویم و او متوجه شود که ما خیلی بزرگتر از کره هستیم. شنیدم گفته که دوست دارم ازبکستان به جام جهانی راه یابد، اما من به او می‌گویم که تیم ملی ایران به طور مستقیم راهی جام جهانی می‌شود.

 

مهاجم تیم ملی با ابراز خرسندی از گلی که برابر لبنان به ثمر رسانده، گفت: خوشحالم که توانستم یک گل به لبنان بزنم. ما قبل از گلزنی من موقعیت‌هایی داشتیم ولی موفق به گلزنی نشدیم. با اینحال مهم‌ترین مسئله سه امتیاز بود که خدا را شکر به آن دست یافتیم.

 

او در پاسخ به این سوال که چرا تیم ملی موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست داد و به نوعی علاقمندان به تیم ملی نگران بودند تا شاید کار گره بخورد، اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و قرار نیست همه توپ‌ها گل شود. بارها پیش آمده که خوب بازی کردیم ولی توپ‌هایمان وارد دروازه نشده است. فراموش نکنید ما چهار گل زدیم و سه امتیاز را کسب کردیم و از این جهت عملکرد خوبی داشتیم.

 

مهاجم تیم ملی در ادامه افزود: وظیفه‌ی ما بازی خوب بود و چون احتیاج به برد داشتیم تلاش زیادی انجام دادیم. اگر برابر لبنان پیروز نمی‌شدیم، شرایطمان بد می‌شد و خوشحالم که دو هفته‌ی سخت را پشت سر گذاشتیم و حالا به کره رسیدیم. بازی‌ای که فقط به قصد برد در آن به میدان می‌رویم، چراکه می‌خواهیم به صورت مستقیم راهی جام جهانی شویم و برای رسیدن به این هدف چنین تلاشی هم باید داشته باشیم.

 

او در پاسخ به سوالی درباره‌ی پست بازی‌اش و اینکه آیا تداخلی با قوچان نژاد در این پست ندارد، بیان کرد: من فوروارد چپ بازی می‌کردم و آقای قوچان نژاد در پست مهاجم نوک انجام وظیفه می‌کرد. این نظر سرمربی است و به نظرم مهم نیست که چه کسی کجا بازی می‌کند. خدا را شکر که کار آقای کی‌روش جواب داد و ما نتیجه‌ی کارمان را گرفتیم.

 

مهاجم فصل گذشته‌ی سپاهان، درباره‌ی آخرین وضعیتش برای پیوستن به تیم عجمان، اظهار کرد: من بعد از بازی با پرسپولیس در تاریخ 23 یا 24 اردیبهشت با تیم عجمان امارات قراردادی یک‌ساله بستم. از وقتی ماجرای خلیج فارس پیش آمده از پیوستن به این تیم کمی دلسرد شدم ولی من با این تیم قرارداد رسمی دارم. البته شنیده‌ام آقای کفاشیان گفته مشکلی برای بازیکنانی که می‌خواهند در آنجا بازی کنند وجود ندارد و از طرفی تنها دو، سه ماه دیگر تیم‌های ما برای لیگ قهرمانان آسیا مجبور خواهند شد به آنجا سفر کنند. با اینحال اگر می‌شد یک جوری رضایتنامه مرا بگیرند، خیلی خوب بود. به من گفتند که اگر به عجمان نروم و آنها از من شکایت کنند، یکسال به طور قطع از فوتبال محروم خواهم شد. امیدوارم هرچه پیش می‌آید خیر باشد و تا جایی که می‌دانم آقای نبی هم در حال تلاش است و همچنین آقای خوروش که می‌خواهد سفری داشته باشد و با آنها مذاکره کند. هرچند که باشگاه عجمان گفته رضایت‌نامه‌ی من را نمی‌دهد و در صورت صدور رضایت‌نامه، مرا به یک تیم قطری می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)