پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم رویانیان بتواند رضایت نامه من را از عجمان بگیرد.

محمدرضا خلعتبری درباره شایعه حضورش در پرسپولیس اظهارداشت: دیروز ساعت 6 عصر رویانیان با من تماس گرفت و گفت می خواهد با باشگاه عجمان وارد مذاکره شود. من هم از این موضوع خیلی استقبال کردم و گفتم امیدوارم موفق شود.

وی ادامه داد: چند روز است که دارم معطل می کنم تا به امارات نروم. امیدوارم واقعا اتفاقی رخ بدهد که حضورم در عجمان منتفی شود.  قبلا دوست داشتم در لیگ امارات بازی کنم اما از وقتی این عنوان مسخره و جعلی را روی لیگشان گذاشته اند اصلا به دلم نیست در این لیگ بازی کنم. عجمان یا هر تیم اماراتی دیگر 100 میلیون دلار هم به من بدهد من دوست ندارم در این کشور بازی کنم.

خلعتبری درباره اینکه با حضور درپرسپولیس موافق است؟ گفت: برای من پرسپولیس یا تیم دیگر فرقی ندارد. هر باشگاه ایرانی که بتواند رضایت نامه من را بگیرد دیگر به امارات نمی روم. حالا فرقی ندارد این باشگاه پرسپولیس باشد یا تیم دیگر.

وی افزود: حالا که رویانیان برای گرفتن رضایت نامه من پا پیش گذاشته امیدوارم موفق باشد. اگر او نتواند رضایت نامه ام را بگیرد در نهایت مجبور می شوم در عجمان بازی کنم چون در غیر این صورت از طرف فیفا محروم می شوم. در آستانه جام جهانی هم نمی توانم این ریسک را قبول کنم و یک سال خانه نشین شوم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)