پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس می‌گوید بعضی انتقادهایی که از او انجام می‌شد "خنده‌دار" است.

محمدرضا خلعتبری درباره پیروزی بر ذوب آهن، دو گلی که در این بازی به ثمر رساند، آینده پرسپولیس در لیگ و گروه ایران در جام جهانی 2014 صبحت کرد.

 

* در یک بازی نزدیک ذوب آهن را دو بر یک بردید.

– واقعا بازی زیبایی را شاهد بودیم. هم پرسپولیس و هم ذوب آهن خوب بازی کردند. اما به نظرl تیم ما لیاقت گرفتن سه امتیاز را داشت. بازیکنان ما واقعا خوب بودند و خوشبختانه ذوب آهن را بردیم.

 

* دو گل زیبا هم در این بازی به ثمر رساندی.

 

– قبلا گفته بودم به زودی گلزنی‌هایم برای پرسپولیس شروع می‌شود. روی پاس‌های خوب صادقیان و علی عسگر گل زدم و آن دو گل هم زحمات بچه‌ها بود. به نظر خودم گل کردن توپ دوم سخت‌تر بود، اما این توپ روزی که بخواهد وارد دروازه‌ شود، می‌شود و روزی هم که نخواهد به گل برود، نمی‌رود.

 

* با این دو گل جمع امتیازهایی که به تنهایی برای پرسپولیس به دست آورده‌ای را به 9 امتیاز رساندی و به نوعی پاسخ برخی انتقادها را دادی.

 

– امیدوارم بتوانم تا آخر فصل برای پرسپولیس مثمرثمر باشم. مهم این است که همه کاری کنیم تا پرسپولیس صدرنشین باشد و من هم با گل یا پاس گل به تیم کمک کنم. حرف منتقدان برای من مهم نیست. مهم این است که کادر فنی، سرمربی و هواداران از من راضی باشند. اگر انتقاد بجایی از من شود آن را قبول می‌کنم، اما من هنوز به پرسپولیس نیامده بودم انتقادها از من شروع شده بود. تازه اوایل کار مصدوم بودم. بعدا که چند هفته‌ گذشت بعضی روزنامه‌ها گفتند خلعتبری به خاطر این که تعویض می‌شود از دایی ناراحت است، اما این‌ها واقعا خنده دار است. اگر دایی من را 10 بازی روی نیمکت بگذارد چیزی نمی‌گویم و اصلا به خودم اجازه نمی دهم که به سرمربی تیم بگویم که چرا من را بازی نمی دهی.

 

* ذوب آهن تیم سابقت را چطور دیدی؟

 

– آنها تیم خوبی هستند که فوق‌العاده‌ بازی می‌کنند. هم کادر فنی و هم بازیکنان خوبی دارد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند و مشکلاتشان حل شود. جایگاه ذوب آهن در انتهای جدول نیست. من مطمئنم ذوب آهن در ادامه برای همه تیم‌ها مشکل ساز می‌شود.

 

* هفته‌ بعد در کرمان با مس بازی دارید. رفت و برگشت‌های یک هفته‌ در میان به شهرستان‌ها برای پرسپولیس سخت نیست؟

 

– به هر حال این برنامه‌ریزی لیگ است. ما به کرمان می‌رویم تا مس را ببریم. اگر می‌خواهیم بالای جدول بمانیم باید سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. مس تغییر و تحولاتی داشته و باید به خوبی این تیم را آنالیز کنیم.

 

* از گروه بندی جام جهانی صحبت کنیم. ایران در گروهی قرار گرفت که آرژانتین، بوسنی و نیجریه هم هستند.

 

– بازی کردن مقابل آرژانتین به هیچ وجه آسان نیست و از سویی آرزوی خیلی از بازیکنان دنیاست که مقابل ستاره‌های این تیم قرار بگیرند. با این حال در گروه ما همه تیم‌ها خوب هستند. ما با تمام وجود در هر سه بازی به میدان می‌رویم و سعی می‌کنیم از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

 

* آیا با این گروه شانسی برای صعود داریم؟

 

– بله! شانس صعود داریم. اما بازی‌های بسیار سختی در پیش داریم. بوسنی و نیجریه حریفان خاصی هستند و باید در بازی مقابل این دو تیم امتیازهای لازم را بگیریم. با یک آماده سازی خوب پیش از جام جهانی می‌توانیم به صعود از این گروه فکر کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)