کاشانی بدون قید و شرط شرایطم را پذیرفت / شنبه با پرسپولیس ثبت می کنم


مرجع خبری پرسپولیس : یکی از بازیکنان پرطرفدار فصل نقل و انتقالات محمدرضا خلعتبری بازیکن ملی پوش ذوب آهن است که روز گذشته با مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکره کرد و با آن ها به توافق رسید.


با وجود اظهار نظرهای مسئولان ذوب آهن مبنی بر تمایل این بازیکن برای تمدید قرارداد با این تیم، خلعتبری دیروز در جلسه ای با حبیب کاشانی خواسته هایش را گفت و سرپرست پرسپولیس هم آن ها را پذیرفت تا این بازیکن چهارمین سهمیه لیگ برتری پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات باشد.


* نتیجه جلسه ات با مسئولان باشگاه پرسپولیس چه شد؟

_ طبق قرار قبلی دیروز با آقای کاشانی جلسه داشتیم و با ایشان و باشگاه پرسپولیس به توافق کامل رسیدم.

 

 

* یعنی قرارداد داخلی بستی؟ قراردادت چند ساله است؟

_ نه هنوز قرارداد نبسته ام. شنبه دوباره به تهران می آیم تا قراردادم را امضا کنم و در تمرینات پرسپولیس حاضر شوم. مدت قراردادم مشخص است و با پرسپولیس برای مدت یکسال به توافق رسیده ام.

 

* اما گفته شد قبل از پرسپولیس با سپاهان مذاکره کرده بودی و به توافق نسبی هم رسیده بودی؟

_ خیر این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. بجز پرسپولیس فقط با ذوب آهن مذاکره کرده بودم.

 

* ذوبی ها از ماندن تو با اطمینان صحبت می کردند. چه شد که قراردادت را تمدید نکردی؟

_ دلیلش خیلی ساده بود. من با آقای دلیلی صحبت کردم و بدون اینکه صحبتی از شرط مالی کنم ایشان رقمی را پیشنهاد دادند و گفتند به هیچ عنوان نمی توانند بیشتر از این مبلغ پرداخت کنند. من هم از ایشان یک هفته مهلت گرفتم تا با پرسپولیس مذاکره کنم. در مذاکره با آقای کاشانی ایشان همه شرایط را بدون قید و شرط پذیرفت به همین دلیل دیگر جای تردید برایم باقی نماند.

 

*پس تو را از حالا پرسپولیسی بدانیم؟

_انشالله… البته مدیربرنامه هایم در امارات مشغول مذاکره با چند تیم است که اگر شرایط آن ها از پرسپولیس بهتر باشد به امارات می روم اما فکر می کنم به احتمال 99 درصد فصل آینده پرسپولیسی خواهم بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)