دوشنبه 5 اسفند(12:35)

مرجع خبری پرسپولیس : در پرسپوليس موفق نباشم به تيم ملى فكر نمى كنم / خليلى: اگر ما امتياز نگيريم، امتياز دادن تيم هاى ديگر فايده اى ندارد

محسن خليلى بعد از مدت ها مصدوميت مى تواند براى پرسپوليس مقابل سپاهان به ميدان برود. او در حال حاضر تمام تمركزش را روى حضور در باشگاهش گذاشته تا با عملكرد خوب خود دوباره به تيم ملى هم برسد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
pnnc • از لحاظ بدنى در چه شرايطى قرار دارى؟
وضعيت من خوب است. در بازى با برق چون زمين آنها بد بود همراه تيم نرفتم. با مربى صحبت كردم و او گفت اين بازى را هم استراحت كن تا ببينيم در روزهاى آينده چه اتفاقى مى افتد. با شرايطى كه دارم به بازى با سپاهان مى رسم و مى توانم براى پرسپوليس به ميدان بروم. 

pnnc • توان حضور ۹۰ دقيقه اى در زمين را دارى؟
در شرايط مسابقه نيستم و پس از مدت ها دورى از ميادين بايد آرام آرام وارد تركيب شوم. الان نمى توانم ۹۰ دقيقه بازى كنم اما كم كم به تركيب اصلى تيم خواهم رسيد.

با تساوى مقابل برق شيراز اوضاع پرسپوليس چطور شد؟
اين بازى موقعيت خيلى خوبى براى ما بود و بايد استفاده مى كرديم اما بازى در خانه حريف برگزار شد و زمين شيراز هم مساعد نبود و در نهايت يك مساوى گرفتيم. بايد در هفته هاى آينده از شرايطى كه به دست مى آيد استفاده كنيم و ديگر امتياز از دست ندهيم.
پرسپوليس هنوز هم شانس قهرمانى دارد؟
بله. هنوز فرصت هست. بازى ها و امتيازات زيادى باقى مانده است و چون ديدارها ۳ امتيازى است جدول تغييرات زيادى خواهد داشت. اميدوارم حداكثر امتيازات را بگيريم. كم كم فرصت ها تمام مى شود و بايد خيلى هوشيار باشيم.
چقدر براى بازگشت به ميادين انگيزه دارى؟
انگيزه ام خيلى بالاست. اميدوارم شرايط خوبى داشته باشم و به روزهاى اوج خود برگردم. تمركز بالايى هم داشته باشم تا از فرصت هايى كه به دست مى آورم استفاده كنم.
فكر مى كنى در حال حاضر كدام تيم شايستگى قهرمانى دارد؟
در حال حاضر تيم هاى بالاى جدول همه شايستگى رسيدن به قهرمانى را دارند چون همه نفرات خوبى دارند، هزينه خوبى كرده اند و با برنامه ريزى در مسابقات شركت نموده اند. هر تيمى از موقعيت هايش استفاده كند قهرمان مى شود.
پرسپوليسى ها خيلى اميدوارند استقلال باز هم امتياز از دست بدهد. تو چقدر به اين قضيه اميدوار هستى؟
مهمترين عامل اين است كه پرسپوليس امتياز به دست بياورد. تا وقتى امتياز نگيرى از دست دادن امتياز حريف فايده اى ندارد. اول بايد خودمان امتيازات را كاملاً جمع كنيم و بعد از آن منتظر امتياز دادن استقلال يا تيم هاى ديگر باشيم. اگر آنها امتياز بگيرند اما ما نگيريم چه فايده اى دارد.
تا بازى تيم ملى با عربستان يك ماه ديگر فرصت هست. فكر مى كنى تا آن موقع به اردوى تيم ملى دعوت شوى؟
اول از همه بايد به ميادين برگردم. در حال حاضر تمام تمركزم روى پرسپوليس است. تا وقتى در پرسپوليس موفق نباشم نمى توانم به تيم ملى فكر كنم

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)