مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى مهاجم پرسپوليس اعتقاد دارد عدم حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادى باعث شد سرخپوشان تهرانى طراوت و شادابى هميشگى را نداشته باشند و نتوانند بازى هميشگى شان را ارائه كنند. او اميدوار است ديگر اين اتفاق براى پرسپوليس نيفتد. گفت و گو با وى را بخوانيد:
بازى با استقلال اهواز چطور بود؟
بازى زياد چنگى به دل نزد. هر چند ۲ تيم موقعيت هاى زيادى داشتند اما از فرصت هايشان استفاده نكردند و بازى در نهايت مساوى شد. پرسپوليس هنوز به هماهنگى كامل نرسيده و براى رسيدن به هماهنگى نياز به زمان دارد.


چه زمانى به هماهنگى مى رسيد؟
ما چون تغييرات زيادى نسبت به فصل قبل داشتيم و بازى هاى تداركاتى قبل از فصل هم نداشتيم، هنوز به هماهنگى نرسيديم اما فكر مى كنم يكى، دو بازى ديگر به اين مهم دست يابيم. بايد كارى كنيم تا از رقبا عقب نيفتيم.


پرسپوليس در هر ۲ بازى قبلى خود از حريف جلو افتاد اما چرا نتوانست برترى اش را حفظ كند؟
دقيقاً همان مشكل هفته اول دوباره تكرار شد و نتوانستيم گل برترى مان را حفظ كنيم. عدم تمركز تيمى باعث شد نتوانيم برترى مان را حفظ كنيم. فكر كرديم همه چيز تمام شده و تمركز لازم را نداشتيم و نتوانستيم به پيروزى برسيم.


پرسپوليس يك هفته وقت داشت. چرا نتوانستيد اين مشكل را برطرف كنيد؟
بايد كادرفنى بچه ها را از نظر روحى تقويت كند. انشاءالله اين مشكل به زودى رفع شود.
يك نيمه براى پرسپوليس بازى كردى. از عملكرد خودت راضى بودى؟


تمام تلاشم را كردم تا براى پرسپوليس مثمرثمر باشم اما موقعيت زيادى فراهم نشد. استقلال اهواز بسته بازى مى كرد و موقعيت هاى خوبى براى خط حمله پرسپوليس فراهم نمى شد. البته طبيعى بود چون آنها مى خواستند با حداقل امتياز به اهواز برگردند و به هدفشان هم رسيدند.
فكر مى كنى به بازيكن ۹۰ دقيقه اى تبديل شده اى؟
من به كادرفنى اعلام آمادگى كرده ام و گفته ام مى توانم ۹۰ دقيقه در خدمت تيم باشم. با صحبتى كه با كادر فنى داشتيم قرار شد از اين بازى به صورت كامل براى تيم بازى كنم.
بازى با پاس همدان را چطور پيش بينى مى كنى؟
پاس همدان تيم خيلى خوبى است و از يك مربى با هوش برخوردار است. قطعاً بازى سختى داريم اما اميدوارم با درايت و تمركز كامل ۳ امتياز بازى را بگيريم. مساوى هم براى ما خوب نيست چون محكوم به برد هستيم.
بازى در آزادى بدون تماشاگر چطور بود؟
اصلاً خوب نبود. يكى از دلايلى كه پرسپوليس شاداب نبود و بچه ها نتوانستند فوتبال خودشان را ارائه دهند، همين بدون تماشاگر بودن بازى و سوت و كور بودن آزادى بود. نبودن تماشاگر باعث شد طراوت بازى كم شود. تجربه خوبى نبود و اميدوارم شرايطى پيش بيايد كه ديگر چنين تجربه اى تكرار نشود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)