مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلى آقاى گل هفتمين دوره ليگ برتر بود. وى با انگيزه زياد به دنبال تكرار اين عنوان در فصل گذشته بود اما متأسفانه با بدشانسى بزرگى روبه رو شد و در اردوى تداركاتى تيم ملى در اسپانيا دچار پارگى رباط صليبى شد كه بدترين نوع مصدوميت براى يك بازيكن محسوب مى شود. اين مصدوميت سبب شد تا وى چند ماهى را به دور از ميادين سر كند و از رقابت آقاى گلى فصل قبل عقب بماند.خليلى اولين بار بعد از مصدوميتش در بازى برگشت پرسپوليس مقابل مقاومت به عنوان يار تعويضى به ميدان رفت و عملكرد قابل قبولى را از خود به نمايش گذاشت. وى در يكى دو موقعيت گل هم قرار گرفت كه با بدشانسى توپش به تيرك دروازه برخورد كرد.خليلى در بازى هاى جام باشگاه هاى آسيا هم موفق به گلزنى شد اما در كل نتوانست درخشش فصل قبل خود را داشته باشد.مهاجم كليدى پرسپوليس در آخرين روزهاى نقل و انتقالات قرارداد خود را براى يك فصل ديگر با اين تيم تمديد كرد تا شايد در سومين فصل حضور خود در پرسپوليس بتواند بار ديگر عنوان آقاى گلى در ليگ برتر را به دست بياورد. گفت وگويى با تأثيرگذارترين بازيكن پرسپوليس انجام داديم كه در ادامه مى خوانيد:

چرا ديرتر از همه قراردادت را با پرسپوليس ثبت كردى؟
مقدارى از مبلغ قراردادم از فصل پيش باقى مانده بود و مسئولان قول دادند طى امروز و فردا با بازيكن ها تسويه حساب خواهند كرد و اين مسأله باعث شد ثبت قراردادم به روزهاى آخر موكول شود. با وجود اين مسأله تصميم گرفتم قبل از تمام شدن فرصت ثبت قراردادها به خاطر هواداران پرسپوليس و علاقه شديدى كه به پيراهن اين تيم داشتم قراردادم را يك سال ديگر با اين تيم تمديد كنم.


باتوجه به اينكه در تمرينات گروهى تيم شركت نداشتى از نظر بدنى آمادگى حضور در بازى ها را داريد؟
مسائلى پيش آمد كه نتوانستم در تمرينات گروهى شركت كنم اما حدود ۲ ماه است تمريناتم را به صورت انفرادى زيرنظر مربى بدنسازم انجام مى دهم. تمرينات من بيشتر قدرتى بود و به خاطر مصدوميتى كه در بازى كره شمالى پيدا كردم بيشتر كارهاى قدرتى انجام دادم و كمتر به تمرينات هوازى پرداختم.
فكر مى كنى بتوانى باساير بچه ها هماهنگ شوى؟

طبق صحبتى كه با مربيان تيم انجام دادم يك هفته به صورت اختصاصى در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر تمرينات فشرده اى را زير نظر بدنساز تيم انجام مى دهم تا انشاء الله بتوانم از ابتداى هفته آينده درتمرينات گروهى تيم شركت كنم.

پرسپوليس در شروع كردن تمرينات و جذب بازيكنان تأخير زيادى داشت. اين مسأله در ادامه راه مشكل ساز نخواهد بود؟
اين موضوع برمى گردد به شرايط روحى و روانى بچه هاى تيم و شرايطى كه براى تيم ما رقم خورد. متأسفانه در اين فصل تعدادى از بازيكنان از تيم جدا شدند و اين مسأله باعث شد تغييرات زيادى در تيم به وجود بيايد. مسلماً در چنين شرايطى پرسپوليس به زمان نياز دارد تا بتواند هماهنگى لازم را به دست بياورد. ما در اين چند وقت اخير بازى تداركاتى نداشتيم و در اين فرصت باقى مانده تا شروع مسابقات بايد چند بازى انجام بدهيم تا بتوانيم بيشتر هماهنگ شويم.

بازيكن هاى جديدى كه به پرسپوليس آمدند بعضاً تجربه حضور در ليگ برتر را هم نداشتند. حضور آنها را در اين تيم چطور مى بينى؟
نفرات جديدى كه به تيم ما اضافه شدند خيلى جوان هستند و به زمان نياز دارند تا بتوانند جاى خود را در تركيب پرسپوليس باز كنند. قطعاً انگيزه آنها مى تواند كمك زيادى به تيم كند و آنها مى توانند با استفاده از تجربه بازيكنان قديمى تيم به موفقيت بيشترى برسند. به عقيده من تلفيقى از بازيكن هاى جديد و قديمى مى تواند براى پرسپوليس مثمرثمر باشد و نتايج خوبى را براى اين تيم رقم بزند.

چه نظرى در مورد انتخاب كرانچار به عنوان سرمربى پرسپوليس دارى؟
شناخت چندانى از كرانچار ندارم و تمام شناختم برمى گردد به كارنامه كارى كه از او در مطبوعات منتشر شده است. اميدوارم بتواند با تجربه و دانشى كه دارد مسائل فنى را به خوبى به پرسپوليس تزريق كند و مربى اى باشد كه توان هجومى كردن تيم را داشته باشد و بتواند تاكتيك هجومى موردنظرش را در تركيب تيم پياده كند.

اولين بازى پرسپوليس در اين فصل مقابل تيم مس خواهد بود .مس تيمى است كه يارگيرى نسبتاً خوبى داشته است. از اين بازى براى ما صحبت كن.
مسلماً اولين بازى براى همه تيم ها بسيار مهم است. هميشه تيم هايى كه توانسته اند از اول مسابقات امتيازات زيادى را به دست بياورند در آخر فصل
كار راحت ترى پيش رو داشته اند. باتوجه به قرعه كشى انجام شده بايد اولين بازى خود را خارج از خانه انجام بدهيم و به كرمان برويم. اميدوارم بتوانيم با حمايت تماشاگران پرسپوليس كه در همه شرايط حامى ما بودند و ما را تنها نگذاشتند پيروز از زمين خارج شويم
.

حتماً راجع به منشور اخلاقى شنيده اى. نظرت درباره اين موضوع چيست؟
منشور اخلاقى از يكسرى قوانين تشكيل شده است كه سازمان ليگ بازيكنان را ملزم به رعايت آن كرده است و حتى يك برگ از قرارداد ما به اين قوانين اختصاص داشت و ما قبل از امضا كردن قرارداد ملزم به خواندن و بعد امضا كردن آن بوديم.


بازى دوم شما در ليگ در خانه انجام مى شود و امكان محروم شدن تماشاگران وجود دارد. نظرت در اين مورد چيست؟
نبودن تماشاگران به خصوص تماشاگران پرسپوليس در روند بازى بسيار تأثيرگذار خواهد بود. اميدوارم تا زمان انجام اين مسابقه محروميت ما لغو شود و ما شاهد حضور هواداران خونگرم و با تعصب خود در آزادى باشيم

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)