مرجع خبری پرسپولیس : گل محسن خليلى مقابل الشباب عربستان به نوعى شانسى بود و خودش هم اعتقاد دارد كه تا حدودى شانسى گل زده اما مى گويد هميشه نمى شود گل قشنگ زد. خليلى حالا تمام تمركزش را روى بازى با بنيادكار ازبكستان گذاشته تا در اين ديدار حساس و سرنوشت ساز، پرسپوليس نتيجه بگيرد.
pnnc •بازى با الشباب عربستان چطور بود؟
بازى سنگينى بود. گرماى هوا پرسپوليس را خيلى اذيت كرد و به همين دليل در نيمه اول نتوانستيم بازى قابل قبولى را انجام دهيم. اين شرايط براى بازيكنان الشباب خوش آيند بود، انگار داشتند در خانه خودشان بازى مى كردند. ما جلوى يكى از بهترين تيم هاى آسيا بازى مى كرديم و خدا را شكر كه برديم و به عنوان سرگروه صعود كرديم تا در بازى بعدى در ورزشگاه آزادى و كنار هواداران خودمان باشيم.


pnncv •گلى كه به الشباب زدى خيلى جالب بود. در رابطه با اين گل صحبت مى كنى؟
در آن صحنه توپ جلوى پاى من افتاد كه توپ را زدم و برگشت خورد و دوباره توپ به پايم خورد و گل شد. اين اولين گل شانسى من در اين چند سال اخير بود. هميشه كه نمى شود گل قشنگ زد. اگر جايگيرى خوبى نداشتم، آن توپ گل نمى شد پس چندان هم شانسى نبود.


pnnc •بازى با بنياد كار را چطور پيش بينى مى كنى؟
با اينكه بنيادكار به عنوان تيم دوم بالا آمده اما بازى آنها مقابل سپاهان را ديدم كه تيم پرقدرت و با برنامه اى نشان داد. بنيادكار بازيكنان خوبى دارد كه از نظر بدنى هم بهتر از الشباب عربستان هستند. با حمايت هواداران اميدوارم كه آنها را ببريم تا هم دل هواداران شاد شود و هم ناكامى هاى ليگ و جام حذفى را جبران كنيم.

pnnc •ستاره هايى كه بنياد كار دارد چقدر در روند اين بازى حساس مى توانند تاثيرگذار باشند؟
درست است كه بنيادكار تيم پرستاره اى است اما پرسپوليس هم يكى از بهترين تيم هاى آسيا است كه بهترين بازيكنان ايران را در اختيار دارد به همين دليل بنيادكار روز سختى در تهران خواهد داشت.


pnnc •چقدر به پيروزى در اين بازى سرنوشت ساز اميدوار هستى؟

با انگيزه اى كه از بچه هاى تيم در بازى با الشباب ديديم، شانس بردن ما در اين بازى زياد است.

چرا در بازى با الشباب هواداران پرسپوليس استقبال زيادى از بازى نداشتند؟
شايد پرسپوليس چون نتوانست نتايج قابل قبولى در ليگ و جام حذفى كسب كند، اين اتفاق افتاد. هميشه كه نمى شود خوب بود و ۳ ا متياز بازى را گرفت. شايد هم دلخورى از بازى هاى قبلى بوده اما انشاءالله در بازى با بنيادكار استاديوم آزادى پر شود و هواداران براى حمايت تيم مى آيند. از تك تك هواداران پرسپوليس انتظار داريم كه حمايت همه جانبه اى از تيم داشته باشند.

شرايط تيم ملى را چطور ارزيابى مى كنى؟
فعلاً به تنها چيزى كه فكر مى كنم بازى پرسپوليس مقابل بنيادكار است. بعد از آن در خدمت تيم ملى هستم تا دل مردم را با تلاشى كه مى كنيم و نتايجى كه مى گيريم، شاد كنيم.

جو تيم ملى را در آن چند روزى كه در اردو بودى، چطور ديدى؟
جو خيلى خوبى بود و بچه ها انگيزه بالايى داشتند. بيشتر از رقابت در بين بچه ها رفاقت بود كه مهم است. اگر تيم ملى به جام جهانى برود، همه از آن سود مى برند. كل فوتبال ايران از اين صعود سود مى برد.

سياوش اكبرپور در مصاحبه اى گفته كه محسن خليلى مثل پسر قطبى است و خيلى هواى او را دارد.
فكر نمى كنم سياوش اين حرف ها را گفته باشد. سياوش يكى از بهترين دوستان من است و اين شيطنت بعضى از خبرنگاران است.

در اين رابطه با خود سياوش صحبت كردى؟
نه، چون مطمئنم كه چنين حرفى نمى زند، لزومى نداشت كه با سياوش تماس بگيرم.

واقعاً قطبى هواى تو را دارد؟
در اين مقطع حساس، هيچ مربى عاقلى از بازيكنى كه به دردش نمى خورد، حمايت نمى كند. حتماً در افكار قطبى اين مسأله هست كه مى توانم به تيم ملى كمك كنم كه مرا دعوت كرده است

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)