مرجع خبری پرسپولیس : براي محسن خليلي كه در 16 بازي نيم‌فصل فقط 45 دقيقه فرصت بازي پيدا كرد، نيم‌فصل دوم مي‌تواند شروع دوباره‌اي باشد. آمادگي اين روزهاي او به حدي بود كه كرانچار پس از آخرين بازي تداركاتي پرسپوليس در اردوي امارات از وضعيت او ابراز رضايت كرد.

شرايط فعلي‌ات چگونه است؟
■ پس از نيم‌فصل اول كه براي من بسيار سخت گذشت اردوي خوبي را در امارات داشتيم كه به نظرم بيشتر از بقيه بازيكنان براي من خوب بود تا زودتر به شرايط آرماني برسم و كرانچار هم راضي بود چرا كه پس از دو سه بازي تداركاتي مشخص شد كه بدنم به خوبي جواب مي‌دهد.

با توجه به تمرين‌هاي سه جلسه‌اي در امارات، ريكاوري لازم براي آمادگي تيم صورت گرفته است؟
■ پس از برگشتن از امارات تمرين‌هاي خوب و كم فشاري انجام داديم و روي تمرين‌هاي هوازي كار كرديم و به نظرم بدن‌هاي بچه‌ها به شرايط مطلوب برگشته است.
و بازي با سپاهان كه هميشه براي خليلي خاطره‌انگيز است؟

■ من هميشه به شرايط حال فكر مي‌كنم، آن بازي به خاطره‌ها پيوسته و من هم نشان دادم كه هر وقت به زمين رفتم نهايت تلاشم را براي موفقيت تيم به كار گرفته‌ام.


اما اين سپاهان با تيم فصل گذشته تفاوت داشته كه يكي از آنها حضور امير قلعه‌نويي است.

■ ببينيد هر دو تيم تغييرات زيادي در سطح بازيكن و كادر فني داشته‌اند. اين بازي مثل دربي تهران است و امتيازش هم خيلي با ارزش. به هرحال هر تيمي كه از فرصت‌هايش استفاده كند برنده خواهد شد مثل همان بازي كه ما يك-2 برديم و قهرمان شديم.

اين بازي قطعا براي تو شروع دوباره‌اي خواهد بود و …
■ اين بازي براي من نسبتا سخت است چرا كه پس از ماه‌ها دوري برگشته‌ام و منتظر فرصتي هستم تا پاسخ اعتماد كرانچار را هم بدهم. البته من نياز به زمان دارم تا همان محسن خليلي روزهاي خوب گذشته‌ام شوم.

دو هفته پيش رو براي تيم‌هاي بالاي جدول اهميت زيادي دارد، وضعيت پرسپوليس را در اين دو هفته چطور ارزيابي مي‌كنيد؟
■ مطمئنم كه در اين دو هفته اتفاقات زيادي در بالاي جدول رخ خواهد داد كه اميدوارم در نهايت نتايج به سود تيم محبوبم يعني پرسپوليس تمام شود.


حالا كه شرايط تيمت را خوب توصيف مي‌كني، چه جايگاهي را در پايان فصل برايش متصوري؟

■ پرسپوليس پتانسيل بالايي دارد و حالا پس از كنترل حواشي از سوي آقاي كاشاني كه بايد بگويم به صفر رسيده فقط به هماهنگي بيشتر براي به دست آوردن تركيب ثابت نياز داريم. در اين شرايط قهرماني پرسپوليس دور از دسترس نخواهد بود.


گفتي به زمان نياز داري اما هواداران هميشه انتظار ديدن يك خليلي آماده را دارند.

■ من هميشه از آنها سپاسگزار بوده و هستم چرا كه در اين مدت مصدوميتم نيز محبت‌شان شامل حالم بوده است. الان هم مطمئن باشند در اولين فرصتي كه سرمربي تيم به من بدهد نهايت تلاشم را براي موفقيت تيم انجام مي‌دهم.

و پيش‌بيني بازي با سپاهان.
■ به اعتقاد من اين حساس‌ترين بازي هفته هفدهم است. بازيكنان ما انگيزه بسيار بالايي دارند و با توجه به اينكه از شرايط روحي خوبي برخورداريم، سه امتياز اين فينال زودرس را از آن خود خواهيم كرد و هواداران پرسپوليس هم منتظر شكست صدرنشين باشند.

و صحبت پاياني.
■ من از هواداران پرسپوليس مي‌خواهم كه مثل هميشه تيم محبوبشان را تنها نگذارند و روز بازي با سپاهان با تشويق تيمشان، توان روحي بازيكنان را افزايش دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)