بعد از پرسپوليس علاقه‌اي به شماره 9 ندارم

مرجع خبری پرسپولیس : وقتي اعلام شد محسن خليلي در تمرين نفت آبادان شركت كرده اين باور ايجاد شد كه او در آخرين روز نقل و انتقالات با اين تيم به توافق نهايي رسيده اما او عصر همان روز به تهران برگشت و قراردادش را با استيل‌آذين ثبت كرد.


از پرسپوليس شروع كنيم و جدايي‌ات از اين تيم؟
همانطور كه همه مي‌دانند من به ميل خودم جدا نشدم بلكه كادر فني تيم مرا نخواست و پس از آن هم با چند تيم مذاكره كردم.

به نظر نمي‌رسد با دايي مشكل داشته باشي چون او گفته كه خليلي دوست من است اما براي منافع پرسپوليس به گزينه‌هاي ديگري فكر مي‌كند...
من هم مي‌گويم دايي دوست من است و هيچ كينه و دلخوري از او ندارم، حتي وقتي مي‌خواستم به استيل‌آذين بروم به احترام دوستي‌مان به علي زنگ زدم و خداحافظي كردم، درست مثل روزي كه از سايپا به پرسپوليس آمدم.

اما كاشاني خيلي پيگير وضعيت تو بود….
من واقعاً از آقاي كاشاني كه تا لحظه آخر پيگير كارم بود و علاقه‌مندي‌اش را نشان داد تشكر مي‌كنم.


تو با تراكتورسازي و نفت آبادان هم مذاكره كردي؟
بله وقتي به من پيشنهاد شد به احترام آنها به تبريز و آبادان رفتم، حتي با نفت هم يك جلسه تمرين كردم تا اينكه استيل‌آذين پيشنهاد داد و من هم جريان را به مسوولان تيم نفت گفتم.

و در مورد استيل‌آذين؟
اين باشگاه با برنامه‌ريزي كه انجام داده كم‌كم به يكي از قطب‌هاي فوتبال تبديل مي‌شود. اين تيم در فصل گذشته چند بازيكن خيلي خوب داشت و امسال هم نفرات خوبي را به خدمت گرفته است.

حالا در اين تيم با سياوش اكبرپور و حسين كاظمي كه استقلالي بودند همبازي شدي؟
ما در تيم ملي هم كنار هم بازي كرديم و مطمئنم يكي از مسائلي كه كارم را در اين تيم راحت مي‌كند رابطه خوبي است كه با تمام دوستانم در استيل‌آذين دارم.

حالا بازي با پرسپوليس حساس‌تر از فصل گذشته خواهد شد؟
به نظرم اين بازي يكي از سخت‌ترين دربي‌هاي ايران مي‌شود و حساسيت‌اش كمتر از دربي نيست و شايد تنها تفاوتش تماشاگران كمتر استيل‌آذين باشد البته يكسري از پرسپوليسي‌ها هم طرفدار اين تيم هستند.

شماره 17 استيل‌آذين را به تو دادند و بعد از سال‌ها شماره 9 به تو نرسيد…
بعد از 7 سال شماره 9 را نمي‌پوشم و حقيقت‌اش را بخواهيد پس از پرسپوليس علاقه‌اي به اين شماره ندارم. من طي 4 سال اخير 3 قهرماني داشتم و اميدوارم در تيم جديد هم آن را تكرار كنم.

هنوز هم به پرسپوليس فكر مي‌كني؟
من پرسپوليس را عاشقانه دوست دارم، خاطرات خوب و روزهاي خوبي را با آن داشتم و اگر شرايطش فراهم شود يك روز برمي‌گردم.

از كي در تمرين استيل‌آذين حاضر مي‌شوي؟
از ساعت 18 امروز (ديروز)، البته خودم تمرين اختصاصي داشتم اما براي رسيدن به بقيه بازيكنان بايد زير نظر بدنساز تيم تمرين كنم.

صحبت‌ خاصي مانده؟
من بايد از هواداران پرسپوليس كه در اين مدت هميشه حمايتم كردند تشكر كنم و خيلي خوشحالم كه طوري از پرسپوليس جدا شدم كه احساسات آنها به بازي گرفته نشد چرا كه خودشان مي‌دانند من تا آخرين لحظه‌ براي ماندن تلاش كردم اما خودشان نخواستند. من هميشه براي آنها و پرسپوليس آرزوي موفقيت مي‌كنم اما امسال ديگر همه تمركزم را به استيل‌آذين معطوف خواهم كرد چون با اين تيم قرارداد دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)