از قول نزدیکان آرفی آن حرف ها را نوشتند

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: آنهايي كه مي‌گويند در پرسپوليس باند تشكيل داده‌ام به دنبال حاشيه سازي هستند.

محسن خليلي درباره حرف و حديث‌هاي مطرح شده مبني بر اينكه او در باشگاه پرسپوليس باند تشكيل داده است، عنوان كرد: هميشه افرادي هستند كه دوست ندارند

پرسپوليس نتيجه بگيرد. آنها دوباره دست به شيطنت زده‌اند و به دنبال ايجاد اختلاف در بين بازيكنان هستند.
وي ادامه داد: اين افراد همواره در مقاطع مختلف براي پرسپوليس حاشيه‌سازي مي‌كنند. آنها اين بار سراغ من آمده‌اند و اعلام كرده‌اند من در پرسپوليس باند تشكيل داده‌ام.
خليلي يادآور شد: چه دليلي دارد كه اين كار را انجام دهم. من نيازي به باند ندارم. در فوتبال ياد گرفته‌ام با تلاش و كوشش جايگاهم را به دست بياورم و به دنبال مسائل ديگر نباشم.
اين مهاجم اظهار داشت: من و ساير بازيكنان پرسپوليس بايد مراقب حاشيه‌سازي‌ها باشيم. كساني كه نمي‌توانند موفقيت پرسپوليس را ببينند مي‌خواهند ما را وارد حاشيه كنند. به همين دليل از ابتداي فصل با بيان مسائلي كه پايه و اساس ندارد شروع به حاشيه‌سازي كرده‌اند.
وي درباره اينكه آرفي در مصاحبه‌اي اعلام كرده بازيكنان پرسپوليس خليلي را بيشتر از وي صاحب موقعيت مي‌كنند خاطرنشان كرد: من با آرفي در اين زمينه صحبت كرد.م او تمام اين موارد را تكذيب كرد و گفت چنين حرفي را نزده‌ است. ممكن است رسانه‌اي كه اين مصاحبه را نوشته از نزديكان آرفي مصاحبه گرفته و به نام اين مهاجم چاپ كرده باشد. من و آرفي با هم دوست هستيم و هيچ مشكلي نداريم.

خليلي با اشاره به شرايط پرسپوليس گفت: با توجه به اينكه در دو بازي اول 2 امتياز گرفته‌ايم بايد در ديدار روز پنجشنبه مقابل پاس پيروز شويم. اگرچه كار دشواري داريم اما محكوم به برد هستيم.
مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد: اميدوارم در صورتي كه در تركيب پرسپوليس قرار داشته باشم مقابل پاس براي اولين بار در ليگ نهم گلزني كنم. البته پاس با منصوريان تيم سرسخت و خوبي است و كار سختي مقابل اين تيم داريم.
خليلي اضافه كرد: پرسپوليس همواره مدعي قهرماني است و تلاش مي‌كنيم در ليگ نهم با ارائه بازي‌هاي خوب به هدف خود برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)