شنبه 19 بهمن(14:40) 

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: محروميت ابراهيم توره در بازي داربي دليلي براي رساندن من به اين مسابقه حساس نيست.

محسن خليلي پيرامون حضورش در مسابقه‌ي داربي با توجه به محروميت ابراهيم توره ديگر مهاجم پرسپوليس در اين مسابقه اظهار كرد: نبودن اين بازيكن در بازي حساس داربي هيچ ربطي به اينكه كادرفني و يا خودم تلاش اضافه و غيرحرفه‌اي براي رسيدنم به بازي داربي انجام دهيم، ندارد. من تمريناتم را به طور منظور و حساب شده سپري مي‌كنم و باور كنيد هنوز مشخص نيست كه چه زماني امكان بازي كردنم در پرسپوليس فراهم مي‌شود.

وي افزود: حتي خودم هم هيچ پيش‌بيني درباره‌ي رسيدنم به داربي يا حتي بازي‌هاي پس از آن نمي‌كنم و فقط بايد تمرين كرد و روز به روز شرايط را سنجيد.

وي درباره‌ي شرايط فني پرسپوليس در روزهاي پيش از داربي گفت: اوضاع خوب است و بچه‌ها با انگيزه و روحيه‌ي بالايي تمرين مي‌كنند كه اميدوارم اين وضعيت تا مسابقه ادامه داشته باشد.

خليلي درباره‌ي حضور وينگادا در پرسپوليس نيز گفت: مي‌دانم كه مربي بزرگي است اما، شناختم از او در همين حد است. بايد حضورش را در پرسپوليس ببينيم و آن موقع مي‌توان نظر درست‌تري داد. حتي من نمي‌دانم اين مربي با چه سيستمي بازي مي‌كند و به آن علاقه دارد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)