مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: مشكلات مالي در اين مدت به بازيكنان پرسپوليس ضربه زده است.

محسن خليلي تصريح كرد: هميشه به فكر گلزني هستم. در بازي مقابل الشباب عربستان كليه وظايفي را كه وينگادا به من داده بود انجام دادم. در بازي برابر بنيادكار به

دنبال صعود به مرحله بعد ليگ قهرمانان آسيا هستيم.
وي افزود: بازي بنيادكار مقابل سپاهان را ديده ام. آنها با قدرت بدني بالا؛ فوتبال را نسبت به الشباب عربستان متفاوت بازي مي‌كنند. اميدوارم بتوانيم بازي قابل قبولي را به نمايش بگذاريم تا دل هواداران را شاد كنيم. ما نماينده ايران در آسيا هستيم و با برد ما فوتبال ايران سربلند خواهد شد.
خليلي خاطرنشان كرد: تمام بازيكنان پرسپوليس چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه آزادي هستند. با حضور پرشور تماشاگران قوت قلب ما چند برابر خواهد شد.
وي درباره حضور ريوالدو در تيم بنيادكار گفت:

درست است ريوالدو بازيكن بزرگي در جهان بوده اما الان او در اوج نيست. در فوتبال حرفه‌اي مهم اين است كه آمادگي كامل داشته باشيم. اسم و رسم كاري براي يك بازيكن پيش نمي‌‌‌برد و ما با بي توجهي به اين مسائل با بازيكنان بزرگ و با تجربه بنيادكار را اسير قدرت خود خواهيم كرد.
خليلي در خصوص اعتراض بازيكنان پرسپوليس به مسئولان باشگاه به دليل مشكلات مالي اظهار داشت: ما مي‌خواهيم با فكر راحت به ديدار بنيادكار برويم. مشكلات مالي در چند مدت گذشته واقعا به روحيه بازيكنان ضربه زده است. اميدوار هستم با پادرمياني مسئولان اين مشكل هر چه سريعتر حل شود و بازيكنان پس از تسويه حساب مالي با روحيه بهتري به ميدان بروند.
پرسپوليس از ساعت 17 فردا در ورزشگاه آزادي و در چارچوب مرحله يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا ميزبان بنيادكار ازبكستان است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)