یکشنبه 11 اسفند (13:17)

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: براي بازي با سپاهان آماده بودم اما وينگادا از من خواست در ورزشگاه آزادي به ميدان بروم.

محسن خليلي اظهار داشت: وينگادا از من خواست پس از مصدوميتم اولين بازي ام را در ورزشگاه آزادي انجام دهم تا فشار زيادي پس از 6 ماه و نيم به پايم وارد نشود.
وي خاطرنشان كرد: در صورتي كه به ميدان بروم تمام تلاشم را براي گلزني انجام خواهم داد. ما بازيكنان بسيار خوبي در خط حمله داريم و مطمئن هستم در كنار آنها و با استفاده از پاس هافبك هاي خوبمان مي‌توانم خيلي زود اولين گلم را در ليگ امسال بزنم.

مهاجم پرسپوليس تصريح كرد: براي ديدار روز سه شنبه با مقاومت سپاسي كاملا آماده هستم و در صورت صلاحديد كادرفني مي توانم به ميدان بروم.
خليلي در خصوص پرداخت هزينه هاي درمانش از سوي فدراسيون فوتبال تاكيد كرد: دوست ندارم در اين باره حرفي بزنم اما اميدوارم با توجه به قولي كه به من داده شده بود وعده مسئولان فدراسيون عملي شود. من سرباز تيم ملي هستم و اصلا دوست ندارم با حرف زدن وارد حاشيه شوم. تاج و كفاشيان به من قول دادند و با توجه به نامه باشگاه پرسپوليس به فدراسيون فوتبال فكر مي كنم در چند روز آينده اين مشكل حل شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)