پرسپولیس نیوز : بازیکن سابق پرسپولیس گفت: ما بدون هیچ چشم‌داشتی برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره هادی نوروزی وارد زمین مسابقه شدیم.

محسن خلیلی پس از دیدار خیرخواهانه یاران نوروزی و تیم هنرمندان اظهار داشت: ما فقط به خاطر یاد و نام هادی نوروزی دور هم جمع شدیم نه مسئله تبلیغاتی بود نه مالی. از تمام استقلالی‌ها و پرسپولیسی‌ها که آمدند تشکر می‌کنم. البته جای خیلی‌ها هم در این بازی خالی بود. به هر حال این بازی در وسط فصل برگزار شد و خیلی‌ها به دلایل شخصی نمی‌توانستند در این بازی حاضر شوند.

وی در مورد مصدومیت بازیکنانی که از ناحیه رباط صلیبی صورت می‌گیرد، گفت: در هر صورت بازیکن در دو حالت مصدوم می‌شود یکی وقتی در اوج آمادگی باشد که خود من در چنین حالتی مصدوم شدم و یکی هم وقتی شرایط خوبی نداشته باشد. اینکه می‌گویند اگر بازیکن زندگی سالمی داشته باشد دچار مصدومیت نمی‌شود صحیح نیست.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم گفت: امیدوارم هر چه زودتر وضعیت پرسپولیس مشخص شود. این تیم در بحران است و سال‌هاست با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند. به هر حال مسئولان با خصوصی‌سازی دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال موافقت نکردند شاید آنها دلایل خاص خود را دارند. اما امیدوارم هر چه زودتر تکلیف این دو تیم روشن شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)