مرجع خبری پرسپولیس : محسن خليلي آقاي گل مشترك ليگ هفتم حرفه‌اي در سه فصل اخير هرگز موفق نبود. جدايي از پرسپوليس و رفتن به تيم بحران زده استيل‌آذين خاطرات بدي را براي او رقم زده است.

 

خليلي اما اميدوار است تا بتواند جبران مافات كند و دوباره به روزهاي اوج برگردد. محسن كتمان نمي‌كند كه دوست دارد دوباره به پرسپوليس برگردد.
چه خبر؟ براي فصل آينده چه برنامه‌اي داري؟


خبري نيست. برنامه خاصي هم ندارم. مشغول بررسي پيشنهادات رسيده هستم.


از چه تيم‌هايي پيشنهاد داري؟
اهل بازار گرمي نيستم. براي همين اسمي از تيم‌هايي كه با آنها مذاكره مي‌كنم نمي‌آورم.


با پرسپوليس يا استقلال هم صحبتي انجام دادي؟
نه، با پرسپوليس كه صحبت نكردم. در مورد استقلال هم موضعم را پارسال اعلام كردم و گفتم به خاطر هواداران پرسپوليس هيچ وقت به اين تيم نمي‌روم. براي همين خودشان مي‌دانند و كاري با من ندارند و سراغ من نمي‌آيند.


اين تيم‌هايي كه با آنها در حال مذاكره هستي در جمع مدعيان قرار دارند؟
صحبت كد دادن و آدرس دادن در مورد تيم آينده‌ام نيست. چون در حال مذاكره هستم نمي‌خواهم در مورد آنها صحبت كنم.


زمان زيادي مي‌شود كه از تو خبري نيست و ديگر در متن اخبار قرار نداري؟ چرا؟
چون خودم خواستم كه اين طور باشد. هفت، هشت ماه مي‌شود كه با جايي مصاحبه نكردم. به خاطر اين كه تمام سوالات يا در مورد پرسپوليس و جدايي من از اين تيم بود يا در مورد وضعيت بد استيل‌آذين سوال مي‌كردند. اما در آن شرايط دوست نداشتم با صحبت‌هايم به پرسپوليس يا استيل آذين ضربه بزنم. براي همين سكوت كردم و چند ماه حرفي نزدم.


دوست داري دوباره به پرسپوليس برگردي؟
ببين كسي كه در پرسپوليس يا استقلال فوتبال بازي كرده باشد و در اين تيم‌ها به محبوبيت رسيده باشد دوست دارد دوباره برگردد. به خصوص من كه به صورت عجيبي از پرسپوليس جدا شدم. در آن فصل گل‌هاي حساسي زدم و كسي فكر نمي‌كرد جدا شوم. دوست دارم به پرسپوليس برگردم. مثل تمام آنهايي كه روزي در استقلال و پرسپوليس بازي كردند. البته شرايط هم بايد فراهم باشد. دوست دارم زماني برگردم كه به وجودم نياز باشد و مفيد باشم.


در ليگ هفتم يك گلزن تمام عيار نشان دادي. مهاجمي بودي كه تمام تيم‌‌ها دنبالت بودند. هنوز هم همان خليلي آقاي گل هستي يا با آن روزها فاصله داري؟
دو نوع آمادگي داريم. يكي آمادگي جسمي و ديگري آمادگي ذهني و رواني. ذات يك بازيكن هيچ وقت تغيير نمي‌كند كسي كه خوب گل مي‌زند يا كسي كه خوب پاس مي‌دهد هيچ وقت اين توانايي را از دست نمي‌دهد و گل زدن يا پاس دادن يادش نمي‌رود. هيچ كس نمي‌تواند بگويد مهارتم را از دست دادم. در دو فصل اخير هميشه در روز آخر نقل و انتقالات قرارداد بستم و تمرينات آماده‌سازي را از دست دادم. براي همين به لحاظ بدني به آمادگي نرسيدم. به خاطر همين امسال مي‌خواهم زودتر تصميم بگيرم و تيم جديدم را انتخاب كنم تا اين مشكلات پيش نيايد. آمادگي جسماني در تمرينات به وجود مي‌آيد.


براي آقاي گل شدن در ليگ يازدهم يا دست كم قرار گرفتن در كورس مدعيان آقاي گلي قولي نمي‌دهي؟‌
من اهل دادن وعده و وعيد نيستم. بايد شرايط تيمي سنجيده شود. اگر در تيمي بازي كني كه مدعي و هجومي است و موقعيت زيادي براي مهاجمان ساخته مي‌شود آن وقت مي‌توان آقاي گل شد. اما اگر در تيمي بازي كني كه شرايط پارسال استيل‌آذين را داشته باشد آدم كاري از پيش نخواهد برد. فقط مي‌توانم بگويم ليگ يازدهم فصل خوبي براي من خواهد بود.


برخي اعتقاد دارند بازيكن پس از يك مصدوميت سنگين ديگر نمي‌تواند به اوج برگردد. توهم شامل اين قانون مي‌شوي؟
بعد از مصدوميت شرايط را باشگاه رقم مي‌زند. من بعد از جراحي مشكلي بابت زانويم نداشتم و يكي از بهترين عمل جراحي‌ها روي پايم انجام شد. تنها فردي در ايران بودم كه پس از جراحي مشكلي برايش پيش نيامد. البته يكسري بدشانسي‌ها گربيان‌گيرم شد. اما وقتي از مصدوميت برگشتم تغييرات زيادي در كادر مديريتي، كادر فني و بازيكنان به وجود آمده بود و شرايط بدي وجود داشت. اين تغييرات هم به ضرر من و هم به ضرر پرسپوليس تمام شد.


براي بازگشت به پرسپوليس مشكلي با حميد استيلي يا حبيب كاشاني نداري؟
نه، من با هيچ مربي يا مديرعاملي مشكل نداشتم و ندارم. در تمام دوران فوتبالم بازيكن بي‌حاشيه‌اي بودم. حتي در استيل‌آذين با اين كه خيلي از بازي‌ها حق من بود كه بازي كنم اما به ناحق بازي نكردم. با اين وجود هيچ‌وقت حاشيه‌ساز نشدم. من بازيكن حاشيه‌سازي نيستم و با هيچ‌كس هم مشكلي ندارم. با كاشاني و استيلي هم مشكلي ندارم.


اما با اين حال بازگشت تو به پرسپوليس منتفي است؟
منتفي نيست. حضورم در هيچ تيمي منتفي نيست. هنوز فصل نقل و انتقالات جريان دارد. نه من با تيمي قرارداد بستم و نه تيمي ليست خود را كامل كرده و ديگر بازيكن نمي‌گيرد. احتمال دارد به هريك از 18 تيم حاضر در ليگ برتر از جمله پرسپوليس بروم.


البته بايد بگويي 17 تيم چون گفتي به استقلال نمي‌روي؟‌
بله اين را كه همه مي‌دانند و در اين مصاحبه هم دوباره آن را تكرار كردم. به خاطر شرايطي كه در گذشته بود هواداران استقلال مرا دوست ندارند و نمي‌خواهند به تيمشان بروم. از طرف ديگر خودم هم به خاطر هواداران پرسپوليس و اين كه آنها ناراحت نشوند به استقلال فكر نمي‌كنم. يعني هر دو طرف كاري به هم نداريم. نه من به استقلال فكر مي‌كنم و نه استقلال به من. غير از استقلال هر تيمي كه شرايط بهتري داشته باشد با آنها به توافق خواهيم رسيد. دوست دارم به تيمي بروم كه بدانم به دردشان مي‌خورم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)