مبلغ پایین تری از سال گذشته پیشنهاد داده اند، هرگز به استقلال نمی روم

مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم فصل قبل پرسپوليس هنوز نتوانسته به خواسته قلبى اش كه همان تمديد قرارداد با باشگاه محبوبش است برسد. محسن خليلى هر روز راهى باشگاه پرسپوليس شده و سعى دارد با مديرعامل باشگاه پرسپوليس ديدار كند. شايد هنوز مسئولان پرسپوليس پی به اهميت حفظ اين بازيكن نبرده اند.

• هواداران پرسپوليس همچنان منتظرند تا از زبان تو اخبار خوبى بشنوند.
– والله من هم دوست دارم به آنها خبر خوبى بدهم اما بايد ما خبر خوبى از باشگاه دريافت كنيم تا به آنها بدهيم.

• ممكن است خودت بگويى مشكل پيش آمده چيست كه به تمديد قراردادت اينقدر تأخير داده است.
– راستش را بخواهيد پيشنهاد مالى كه امسال مسئولان پرسپوليس به من داده اند از مبلغ قرارداد فصل قبلم پايين تر است. با اينكه بازيكن آزاد هستم اما شرايط مناسبى براى تمديد قراردادم وجود ندارد و اگر بمانم كاملاً بايد پسرفت داشته باشم. البته من هنوز نااميد نيستم و دارم به مذاكرات ادامه مى دهم.

• يعنى باوجود اين مسائل و مشكلات باز هم تلاش مى كنى در پرسپوليس بمانى؟
– نمى دانم چطور بگويم تا حرفم را باور كنيد. به خدا براى كسى كه پيراهن تيمى مثل پرسپوليس را بر تن مى كند، خيلى سخت است كه بخواهد از تيم جدا شود. من با هر شرايطى كه در فوتبال دارم مى خواهم با پرسپوليس بمانم اما بايد شرايط براى ماندنم فراهم باشد. من عاشق هواداران اين تيم هستم و با تك تك آنها رابطه قلبى دارم اما نمى توانم شرايط زندگيم را هم در اين مسأله ناديده بگيرم. ببينيد ما در فوتبال بعيد نيستيم. كسى را نداريم كه بخواهد حمايتمان كند. شغل دوم هم نداريم. خودتان مى دانيد عمر ورزشى ما هم كوتاه است و بايد به فكر مسائل مادى در زندگيمان باشيم. شما ديديد كه در تيم ملى مصدوم شدم و هيچ كس حتى فدراسيون فوتبال هم به دادم نرسيد. خب بايد چه كار كنم تا به كسى برنخورد يا دل هوادارى نشكند؟

• گفته مى شود براى بازيكنان خاص شرايطى بهتر را در پرسپوليس قائل مى شوند.
– نمى دانم شايد بازيكن خاصى نيستم! هميشه با مردم شفاف صحبت كرده ام. به نظر من بايد ارزش يك فوتباليست توسط باشگاه در نظر گرفته شود و ارزيابى ها به درستى انجام شود. اين طورى حق بازيكن هم به درستى در نظر گرفته مى شود.

• از تيم هاى خارجى يا داخلى پيشنهاد ندارى؟
– من اهل بازارگرمى نيستم. فصل قبل بازى نكردم كه يك تيم خارجى بخواهد به من پيشنهاد همكارى بدهد. البته بعد از اولين جلسه من با پرسپوليس كه به نتيجه نرسيد چند تيم داخلى پيشنهاداتى را دادند كه اكثر آنها را همان لحظه اول رد كردم. ۲ و ۳ تا پيشنهاد باقى مانده كه اگر با پرسپوليس به توافق نرسم در موردشان فكر خواهم كرد.

• شرايط پيشنهادى اين تيم ها چطور است؟
– باز هم مى گويم دوست ندارم بازارگرمى كنم اما به خدا پيشنهاد مالى آنها ۲ برابر پيشنهادى است كه پرسپوليس مى دهد اما تلاشم اين است كه با رقمى معقول با پرسپولیس تمديد قرارداد كنم.

• فكر مى كنى تكليف تو با پرسپوليس چه زمانى مشخص مى شود؟
– نمى توانم زمان خاصى را برايش در نظر بگيرم. خودم در تلاش هستم تا سر ليگ با پرسپوليس به توافق برسم. حتى به خاطرش حاضر نشدم براى خودم مديربرنامه در نظر بگيرم و او را به باشگاه بفرستم. خودم هر روز به باشگاه مى روم و با مديريت صحبت مى كنم. حتى اين موضوع دردسرهايى را هم برايم به وجود آورده كه همه را در دلم ريخته ام و در موردش هيچ صحبتى نكرده ام. اميدوارم اين هفته تكليف اين مسأله روشن شود.

• برخورد هواداران با تو چطور است؟
– من همان حرف هايى را كه به باشگاه گفته ام در برخورد بعضى از هواداران هم مطرح كرده ام. به آنها گفته ام كه در مذاكره با باشگاه اعلام كرده ام كه دوست ندارم كمتر از سال قبل بگيرم. والله هواداران هم وقتى حرف هاى من را مى شنوند به من حق مى دهند كه به دنبال خواسته ام بروم آنها حرف من را ناحق نمى بينند.

• وضعيت كنونى پرسپوليس را چطور مى بينى؟
– متأسفانه شرايط خوب نيست. استارت خوبى در نقل و انتقالات نداشتيم و سرمربى انتخاب نشده است. تيم مربى بدنساز هم ندارد. به نظرم قهرمان شدن با اين شرايط خيلى سخت است. بايد خيلى در اين مورد كار كنيم و تلاشمان را بايد بيشتر كنيم.

• به عنوان آخرين سؤال بگو آيا از استقلال پيشنهاد دارى؟
– نه، اصلاً. ضمناً خود هواداران مى دانند كه من به خاطر رابطه قلبى ام با آنها هرگز به استقلال نمى روم. اميدوارم بتوانم باز هم در پرسپولیس بمانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)