یکشنبه 6 اردیبهشت(01:35) 

مرجع خبری پرسپولیس: بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس گفت: بايد براي وضعيت پرسپوليس هرچه سريعتر فكري انديشيده شود چرا كه در شرايط فعلي آبروي ملي ما در خطر است.

محسن خليلي، در رابطه با شرايط تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: در حال حاضر پرسپوليس در شرايط سختي قرار گرفته و بايد از اين بحران خارج شود. تنها موضوعي كه اهميت دارد اين است كه هم اكنون آبروي ملي ايرانيان و هواداران پرسپوليس در خطر است.

خليلي همچنين ادامه داد: پرسپوليس به عنوان نماينده ايران  در مسابقات جام  باشگاه هاي آسيا شركت كرده و به همين دليل براي نتيجه گرفتن در اين رقابت ها بايد اقدامات اساسي  انجام شود . در غير اينصورت كار فوتبال مملكت در سال آينده بسيار دشوار خواهد بود چرا كه تعداد سهميه هاي ايران در جام باشگاهاي آسيا كاهش پيدا مي كند. علاوه بر اين پرسپوليس نيز در سال آينده با شرايط سخت تري رو به رو خواهد شد.

بازيكن تيم فوتبال پرسپوليس درباره وضعيت سلامتي اش گفت:
وضعيت جسمي ام بسيار خوب است و هيچ مشكلي ندارم. تمرينات را همراه با ساير بازيكنان انجام مي دهم و به طور كامل بهبود يافتم اما به دليل نظر كادر فني، در تركيب تيم قرار نگرفتم.

خليلي در همين رابطه اظهار داشت: به هرحال بايد اين حق را به سرمربي تيم داد كه بازيكنان حاضر در زمين مسابقه را با نظر خود انتخاب كند. استفاده از بازيكنان هم يك امر سليقه اي است و ارتباطي به شايستگي بازيكنان ندارد. براي من بازي نكردن در مسابقات مشكلي به همراه ندارد چرا كه براي پرسپوليس تمام اين مسايل را تحمل مي كنم.

محسن خليلي در پايان در رابطه با حضور افشين قطبي در تيم ملي ايران به عنوان سرمربي گفت: قطبي بهترين گزينه براي هدايت تيم ملي بود اما با اين حال هنوز نمي توان درباره تيم ملي، اظهارنظر كرد. افشين قطبي هم بايد بازيكنان مورد نظر خود را انتخاب كرده و تمريناتش را آغاز كند تا بتوانيم عملكرد و نتيجه تيم ملي را پيش بيني كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)