مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: روي اشتباه كودكانه مدافع و دروازه‌بانمان گل تساوي را از استقلال اهواز دريافت كرديم

محسن خليلي پس از تساوي يك بر يك مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: متاسفانه بنا بر دلايلي دير به تمرينات پرسپوليس اضافه شدم به همين دليل خودم به صورت انفرادي زير نظر يك مربي بدنساز كار كردم و مي‌دانستم كه احتمالا در چند بازي اول نيمكت نشين هستم.
وي افزود: تمام تلاشم را در بازي مقابل استقلال اهواز انجام دادم و به نظرم بازي در نوك حمله پرسپوليس در نيمه دوم بسيار فشرده شده بود. ما متاسفانه در استاديومي بازي مي‌كرديم كه عادت به خالي بودن آن نداريم.
خليلي ادامه داد: مي‌توانستيم در خانه خودمان به 3 امتياز برسيم اما متاسفانه روي اشتباه كودكانه مدافع و دروازه بان مان گل تساوي را خورديم. دليل اين موضوع ناهماهنگي در بين بازيكنان به دليل تغييرات زياد است.
مهاجم پرسپوليس خاطرنشان كرد: بازي تداركاتي هم نداشتيم و اين موضوع تا حدي به ما ضربه زد و بايد قبول كنيم بازي مقابل استقلال اهواز و مس كرمان براي ما تقريبا يك بازي تداركاتي بود.
وي در خصوص دلايل اصلي گل خوردن هاي پرسپوليس پس از دقايقي كوتاه در دو بازي اخير گفت:

 دليل اين موضوع عدم تمركز كافي بر توپ و بازي بعد از زدن گل است. بايد نواقص را هر چه سريع‌تر بر طرف كنيم تا ديگر با اين گونه از مشكلات مواجه نشويم. پرسپوليس در آينده راه بسيار سختي دارد و بايد از اين اشتباهات در بازي‌هاي آينده درس بگيرد. با تكرار آن دچار مشكلات مي‌شويم كه غير قابل جبران است.
خليلي يادآور شد: اميدوارم در بازي‌هاي بعدي به مراتب بهتر عمل كنيم تا با كم كردن اشتباهات به هدفمان برسيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)