پرسپولیس نیوز : محمد ابراهیم خلیلی عضو سابق هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طی حکمی از سوی محمد حسین نژاد فلاح به عنوان معاون مالی و اداری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس منصوب شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژادفلاح پس از دعوت از محمد ابراهیم خلیلی به ساختمان باشگاه پرسپولیس و برگزاری جلسه‌ای از انتصاب وی به عنوان معاون مالی و اداری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس خبر داد.

نژادفلاح در جلسه با پرسنل باشگاه پرسپولیس خبر انتصاب خلیلی به عنوان معاون مالی اداری باشگاه را اعلام کرد و گفت: خوشحالم که در خدمت آقای خلیلی هستیم و ایشان تمامی امورات مربوط به مسائل اداری و مالی و همچنین سازمانی باشگاه را بر عهده خواهد داشت.

بنده از سال 1384 سابقه همکاری با باشگاه پرسپولیس را داشته و به بحث‌های کلان باشگاه اشراف دارم اما در جریان مسائل ریز و سازمانی داخل باشگاه نبوده‌ام و این امور را آقای خلیلی با توجه به تجربیات ارزنده‌ای که از آن برخوردار هستند پیگیری می‌کنند تا ما بتوانیم امورات کلان باشگاه و تیم فوتبال را سازماندهی کرده و برای رفع مشکلات اساسی اقدام نمائیم.

محمد ابراهیم خلیلی که سابقه عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در زمان ریاست ناصر نوآموز و عضویت در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 را داشته، به عنوان مدیر عامل و عضو هیأت مدیره باشگاه نساجی مازندران نیز در فوتبال ایران کار کرده و علاوه بر این به عنوان شهرداری در مناطق تهران مشغول به کار بوده است.

خلیلی مولف بیش از 10 عنوان کتاب بوده و برخی کتاب‌های وی از جمله «صفات مربیان»، «ارزش و ورزش» و «دیدگاه ما» در حوزه مدیریت ورزشی بوده است.

خلیلی طی ماه‌های گذشته شهردار شهرستان رشت و قائم مقام و مشاور مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران فعالیت داشته است.

ادامه فعالیت تفرشی و جمشیدی به عنوان معاونین اقتصادی و برنامه‌ریزی و امور حقوقی

محمد حسین نژاد فلاح در جلسه با پرسنل باشگاه پرسپولیس از ادامه فعالیت عبدالله تفرشی به عنوان معاون برنامه ریزی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس خبر داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، نژاد فلاح در جلسه با پرسنل باشگاه افزود: آقای تفرشی در زمان مدیریت‌های قبلی به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس فعالیت می‌کردند و بنده نیز در شهرداری سابقه همکاری با ایشان را داشته‌ام و امیدواریم آقای تفرشی بتواند در وظایف خطیری که دارند موفق و موید باشند.

تفرشی در جلسه با پرسنل باشگاه پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای نژاد فلاح تاکید کرد: امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های اصولی در زمینه‌های امور اقتصادی گام‌های بلندی برای امور اقتصادی و تجاری باشگاه برداریم.

نژاد فلاح در جلسه با پرسنل باشگاه پرسپولیس ضمن معارفه حسین قدوسی به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، با بیان سوابق و تجربیات رسانه‌ای وی از فعالیت پندار خمارلو به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و فعالیت حسین خبیری به عنوان مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس در رقابت‌های داخلی خبر داد و بر ادامه همکاری جمشیدی به عنوان مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد.

نژادفلاح از سابقه همکاری با جمشیدی در مقاطع مختلف و تجربیات وی در امور حقوقی باشگاه به نیکی یاد کرد و به اتفاق وی برای شرکت در جلسه‌ای دیگر ساختمان باشگاه را ترک کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)