پرسپولیس نیوز : مهاجم پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: با زحماتی که کادر فنی پرسپولیس می‌کشد وضعیت این تیم روز به روز بهتر می‌شود.

محسن خلیلی در خصوص شرایط بدنی‌اش، وضعیت پرسپولیس بعد از تغییر و تحولات کادر فنی و دیدار سرخ‌پوشان مقابل سپاهان صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:
 

چند روزی در تمرینات پرسپولیس دیده نمی‌شدی. این غیبت دلیل خاصی داشت؟

نه هیچ دلیل خاصی نداشت من با حسین عبدی در اینباره صحبت کردم و از آنها اجازه گرفتم تا چند روزی را به رتق و فتق امور شخصی‌ام بپردازم که البته هم درگیر شکایتم از باشگاه صبای قم بودم و هم اینکه یکی دو روز را با خانواده‌ام به سفر رفتم و امروز هم به تهران آمدم و از فردا در تمرینات پرسپولیس حاضر می‌شوم.

 علی کریمی هم به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد. نظرت در این‌باره چیست؟

من صحبتی در این زمینه ندارم چرا که از تفکرات کی‌روش بی‌خبرم اما مسلماً برای روحیه دادن به علی کریمی و هم اینکه انگیزه مضاعفی برای او باشد این موضوع می‌تواند انتخاب خوبی باشد چرا که کریمی قبلاً گفته بود دیگر نمی‌خواهد کنار فوتبال باشد. علی تجارب خوبی دارد که می‌تواند آنها را به بازیکنان جوان انتقال دهد. او همیشه بازیکنی کارآمد و وزنه‌ای سنگین برای فوتبال کشورمان بوده و بازیکنی است که دنیا دیده است و در اروپا بازی کرده و قطعاً می‌تواند مربی قابلی هم باشد.

 اما عده‌ای از منتقدان می‌گویند او تجربه و مدرک نشستن روی نیمکت تیم ملی را ندارد.

من بازیکن هستم و در جایگاهی نیستم که درباره مربیان تیم ملی صحبت کنم اما تنها صحبتی که می‌کنم این است که برای کریمی آرزوی موفقیت دارم چرا که در کنار او بازی کردم و همانطور که بازیکن خوب و بزرگی بوده می‌تواند در مربیگری هم موفق باشد.

 اما او دو روز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و خیلی از هواداران این تیم دلخوش بودند که دوباره کریمی را با پیراهن پرسپولیس در زمین می‌بینند.

روزی که علی به تمرین آمد با او به صورت خصوصی صحبت کردم البته قبلاً هم در یک محفل شخصی با هم در این زمینه صحبت کردیم و او گفت که نظرش عوض نشده و فقط به اصرار هواداران پرسپولیس به تمرین آمد، چون علی همیشه پرسپولیسی است و به تمرین آمده بود تا به تیم روحیه و انگیزه بدهد.

وضعیت بدنی خودت چطور است؟

خوشبختانه وضعیتم خوب شده و این روزها پابه‌پای تیم تمرین می‌کنم و مطمئناً روز به روز آماده‌تر هم می‌شوم چرا که یک سال از زمین فوتبال دور بودم اما الآن از شرایط فنی و بدنی خودم رضایت دارم و منتظر هستم تا نیم‌فصل بشود و بتوانم به تیمی بپیوندم. درباره حضورم در پرسپولیس باید بگویم که هیچ صحبتی در این خصوص نشده و فقط روز اولی که آقای درخشان به تمرین آمد اجازه گرفتم تا با تیم تمرین کنم که او هم به گرمی از این موضوع استقبال کرد و از او تشکر می‌کنم.

 برای پیوستن به تیم‌های لیگ برتری آیا پیشنهادی داری؟‌

پیشنهاد جدی نه اما من بازیکن آزاد هستم و هر زمان که تیمی مرا بخواهد می‌توانم به آن تیم ملحق شوم اما معمولاً تیم‌ها در نیم‌فصل بازیکن می‌گیرند.

 وضعیت پرسپولیس را با کادر فنی جدید چطور ارزیابی می‌کنی؟

خوشبختانه وضعیت تیم روز به روز در حال بهتر شدن است اما باید بگویم که کادر فنی قبلی هم زحمات زیادی کشید و نباید از زحمات تیم‌ها چشم‌پوشی کرد. درخشان و عبدی هم پرسپولیسی هستند و تفکرات خودشان را وارد تیم می‌کنند. خوشبختانه پرسپولیس در سه بازی آخرش هم نتایج خوبی گرفته و اگر هواداران حمایت کنند می‌توانیم به صدر جدول برسیم.

 پرسپولیس این هفته باید به مصاف سپاهان برود اما از اردیبهشت سال 87 هرگاه نوبت این بازی می‌شود همه پرسپولیسی‌ها ناخودآگاه یاد محسن خلیلی و گل دیدنی‌اش به زردپوشان اصفهان می‌افتند. نظر خودت در خصوص این بازی و آن بازی خاطره‌انگیز چیست؟

به نظرم آن بازی که منجر به قهرمانی شد دیگر تکرار نمی‌شود چرا که ما 6 امتیاز عقب بودیم اما سرنوشت قهرمانی به روز آخر و به برد ما ربط پیدا کرد و فکر می‌کنم چندین دهه طول بکشد تا بتوان چنین بازی‌ای را دوباره دید. به نظرم آن تیم پرسپولیس و آن بازی دیگر تکرار نمی‌شود. درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل سپاهان هم باید بگویم سپاهان چند سالی است که فوتبال را از دو قطبی بودن درآورده و قطب خوب فوتبال ماست که به پیشرفت فوتبال هم کمک شایانی کرده که آن هم به دلیل مدیریت خوب باشگاه سپاهان است. با این همه امیدوارم پرسپولیس مقابل سپاهان پیروز شود هرچند که فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هر دو تیم انگیزه دارند.

در پایان مصاحبه اگر صحبت خاصی داری، بگو!

باید بگویم هنوز درگیر مشکلات مالیاتیم با باشگاه استیل‌آذین هستم چرا که من هنوز ممنوع‌الخروج هستم و اتومبیلم توقیف است و قرار بود هدایتی به من اطلاع دهد اما هنوز خبری از او نشده و فکر می‌کنم درگیر خرید باشگاه ختافه است. با این همه منتظر تماس او هستم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)