مرجع خبری پرسپولیس : مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: حال من را تنها کسانی درک می کنند که قبلا در این موقعیت قرار گرفته اند.

 

محسن خلیلی در خصوص تساوی یک بر یک مس کرمان مقابل پرسپولیس گفت: زمانی که وارد ورزشگاه شدم و هواداران پرسپولیس را دیدم یک لحظه تصور کردم پیراهن قرمز به تن دارم و بازیکن این تیم هستم.

 

وی افزود: من همیشه در محوطه جریمه تمرکزم را برای گلزنی به کار می برم و در این مسابقه هم توانستم از تک موقعیتی که به دست آوردم استفاده کنم. وقتی توپ را درون دروازه پرسپولیس دیدم شوکه شدم، همیشه بعد از گلزنی شادی ام را با هواداران پرسپولیس تقسیم می کردم اما این بار دروازه تیم محبوبم را باز کردم.

 

خلیلی ادامه داد: نمی توانم احساسم را در آن لحظات توصیف کنم، به خصوص اینکه من در این فصل امید زیادی برای بازگشت به پرسپولیس داشتم اما در آخرین لحظات با این انتقال مخالفت شد و من به مس کرمان رفتم. وقتی دروازه پرسپولیس را باز کردم دلم گرفت، دلیلی نداشت که تمارض کنم و حتی در آن لحظات متوجه حرکاتم نبودم، در تلویزیون متوجه شدم این اشک ها حرف های زیادی داشت. حال من را تنها کسانی درک می کنند که قبلا در موقعیت مشابه قرار گرفتند. بعد از این گل به سختی توانستم خودم را کنترل کنم و به بازی ادامه دهم.

 

خلیلی در خصوص تشویق هواداران پرسپولیس گفت: تاکنون سابقه نداشت یک بازیکن بعد از گلزنی به پرسپولیس از سوی هواداران این تیم تشویق شود اما لطف خدا شامل حال من شد و هواداران به من لطف داشتند، آرزو دارم بتوانم محبت آن ها را جبران کنم. به خاطر همین هواداران پرسپولیس بود که اشک هایم سرازیر شد و گریه کردم.

 

خلیلی در پایان گفت: فوتبال کرمان شایستگی ماندن در لیگ برتر را دارد و تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم در لیگ ماندنی شود اما این تنها در شرایطی اتفاق خواهد افتاد که مسئولان استانی هم حمایت بیشتری از مس داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)