پرسپولیس نیوز: مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی بحث بلیت فروشی به میان می‌آید مدعی می‌شوند که باشگاه نباید وارد این مسائل شود چرا که می‌داند بعد از گرفتن حق بلیت فروشی به سراغ گرفتن حق پخش مسابقات فوتبال خواهیم رفت.

پندار خمارلو در خصوص برنامه‌ای که صبح امروز از رادیو ورزش پخش شد و در آن بابت بلیت‌فروشی روز گذشته در دیدار پرسپولیس و نفت و همچنین معطلی و سردرگمی هواداران به باشگاه پرسپولیس انتقاد وارد شده بود، گفت: متاسفانه صبح امروز برنامه‌ای در رادیو ورزش پخش شد که صحبت‌های یکطرفه و یکجانبه‌ای در این برنامه مطرح شد. زمانی هم که من قصد داشتم روی خط برنامه رفته و درباره این اظهارات صحبت کنم این فرصت به من داده نشد و این در حالی است که یک ساعت از زمان برنامه باقی مانده بود اما در آخر برنامه مجری آن عنوان کرد که اگر آقای طاهری در این خصوص صحبتی دارد روی خط بیاید که این موضوع به نظر من نشاندهنده این است که مشکلات شخصی در میان است وگرنه بارها و بارها در برنامه‌های مختلف صدا و سیما و همچنین رسانه‌های مکتوب من به عنوان مدیر روابط عمومی باشگاه پاسخگوی مسائل مختلف بوده‌ام و این رویه همیشگی ما بوده است.

وی ادامه داد: در این برنامه صحبت‌های یکطرفه مطرح شد و مجری آن در اظهارات عجیب عنوان کرد که تماشاگران در ورزشگاه آزادی سردرگم بودند و بهتر است باشگاه پرسپولیس به این مسائل ورود نکند و به همان باشگاه‌داری‌اش بپردازد. واقعا از شنیدن این حرف‌ها از زبان مجری که خودش سال‌ها سابقه دارد، عجیب و تعجب‌آور است.ایشان در برنامه خودش گفت که باشگاه پرسپولیس به بلیت فروشی کار نداشته باشد و به کارهای دیگر رسیدگی کند اما سؤال من از او این است که در کجای دنیا فدراسیون فوتبال یا اتحادیه باشگاه‌ها بلیت فروشی کرده‌اند؟ آیا در لیگ آلمان، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، انگلیس و .. بلیت فروشی توسط فدراسیون یا اتحادیه انجام می‌شود یا اینکه خود باشگاه‌ها بلیت فروشی می‌کنند؟ اگر آقای مجری اطلاعاتی در این زمینه دارد لطفا با ذکر منبع به ما این اطلاعات را بدهد تا ما هم متوجه شویم که کدام باشگاه خارجی بلیت فروشی‌اش توسط فدراسیون یا اتحادیه انجام می‌شود. حداقل در این سال‌ها ما چنین چیزی نشنیده‌ایم. چطور است که وقتی بحث پرداخت مطالبات و مشکلات می‌شود باشگاه‌ها باید آن را انجام دهند اما بحث درآمدزایی و گرفتن حق که می‌شود باشگاه‌ها باید سکوت کنند و به کارهای خودشان بپردازند؟! مطمئنا آقایان می‌دانند که بعد از اثبات حق بلیت فروشی برای باشگاه‌ها نوبتی هم که باشد نوبت حق پخش مسابقات است که بعد از بحث بلیت فروشی باید سراغ این حق رفت و شاید صدا و سیما با این کارها می‌خواهد پیشدستی کند تا ما را با گرفتن حق‌مان محروم کند. جالب است که در برنامه‌های صدا و سیما به موضوع مهم حق پخش که درآمد مهم اکثر باشگاه‌های دنیا از این طریق به دست می‌آید، صحبتی نمی‌شود. حتی سعید فتاحی در برنامه تلویزیونی در زمان قرعه‌کشی جام حذفی وقتی که می‌خواست در این خصوص صحبت کند مجری برنامه خیلی سریع و ذیرکانه از این مسئله گذر کرد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: درباره بلیت فروشی باید بگویم که بیشتر از یک سال است که باشگاه پرسپولیس و در مقطعی هم باشگاه استقلال نسبت به این موضوع پافشاری کردند و حتی چندین جلسه هم از فصل گذشته انجام دادیم اما سال قبل گفتند که اجازه دهید لیگ به پایان برسد و از لیگ بعد این کار را انجام دهید. حتی وزیر محتر ورزش و رئیس محترم فدراسیون فوتبال هم از روز اول نسبت به این مسئله تاکید داشتند و حتی در این خصوص مصاحبه هم کردند اما برای ما جالب است که چطور وقتی که نفر اول ورزش و نفر اول فوتبال ایران خواهان چنین موضوعی هستند اما این اتفاق نمی‌افتد و شرکتی که به گفته وکلا  قراردادش از نظر حقوقی مشکلات زیادی دارد، عقب‌نشینی نمی‌کند. برای بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل نفت با و جود هماهنگی‌هایی که از قبل صورت گرفته بود و حتی خود آقای عباباف هم پای کار بود اما شرک قبلی کارمندان خودش را در باجه‌های فروش بلیت گذاشته بود و اجازه کار به ما نمی‌داد و این در حالی بود که سعید فتاحی مسئول برگزاری بازی‌های سازمان لیگ چند روز قبل در مصاحبه‌ای به صراحت گفته بود در جام حذفی بلیت فروشی در اختیار خود باشگاه خواهد بود اما این کار آنها باعث شد تا هواداران معطل شوند که این موضوع به ما ارتباطی نداشت.

خمارلو خاطرنشان کرد: وقتی که در نهایت کارمندان شرکت قبلی از باجه‌های فروش بلیت بیرون آمدند بچه‌های ما طی ۵ دقیقه در باجه‌ها مستقر شده و به سرعت کار بلیت فروشی را آغاز کردند که همه کسانی که در ورزشگاه بودند دیدند که ۱۵ دقیقه قبل از آغاز بازی هواداران زیادی به ورزشگاه وارد شدند. ما معتقدیم که باید به هواداران احترام گذاشت و این موضوع فقط در حد شعار نیست. برای همین خواستار این شدیم که بلیت فروشی در اختیار خود باشگاه باشد. شاید یک روز بخواهیم بر اساس نوع بازی یا روزی که بازی در آن انجام می‌شود قیمت بلیت را پایین بیاوریم تا هواداران کم بضاعت هم بتوانند وارد ورزشگاه شوند یا اینکه روز دیگری تصمیم دیگری را در مورد بلیت فروشی و سکوی تماشاگران اعمال کنیم. ما بستر بلیت فروشی الکترونیکی را از سال قبل آماده کردیم و با همکاری کانون هواداران به دنبال شماره‌گذاری واقعی صندلی‌های ورزشگاه آزادی هستیم. چرا که با انجام این کار بحث امنیت و سازوکارهای لازم بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی به صورت بهتری انجام خواهد شد. ما حدود ۱۵ نامه به سازمان لیگ در این خصوص داده‌ایم و عنوان کردیم حداکثر ۳ یا ۴ بازی بلیت فروشی به صورت کاغذی انجام می‌شود.ما جلسه‌ای در ورزشگاه آزادی داشتیم و آقایان طباطبایی مدیر ورزشگاه آزادی، تاج رئیس فدراسیون فوتبال، فتاحی مسئول برگزاری بازی‌ها و .. می‌توانند شهادت دهند ما همه نقشه و مراحل اجرایی بحث بلیت فروشی را از سال قبل آماده کرده بودیم. اما جالب است که شرکت قبلی حاضر نیست بلیت فروشی را واگذار کند. قرار بود این طرح در ۵ ورزشگاه بزرگ کشور مثل ورزشگاه نقش جهان اصفهان، ورزشگاه غدیر اهواز و .. انجام شود اما به نظر می‌رسد منافع آقایان فقط در پرسپولیس و استقلال و ورزشگاه آزادی تامین می‌شود که این اتفاق اینجا می‌افتد. مطمئنا اگر روز گذشته برنامه‌های ما به خوبی انجام می‌شد و بچه‌های باشگاه در زمان مناسب در باجه‌های بلیت مستقر می‌شدند یک تماشاگر هم بیرون نمی‌ماند اما متاسفم که در شبکه صدا و سیمای ملی حرف‌های غیرکارشناسی و یکطرفه‌ای مطرح می‌شود. ما از آقای قاسمی که بارها لطف خود را به ورزش و فوتبال ثابت کرده خواستار رسیدگی به این مسائل هستیم و نامه‌ای را خطاب به او برایش خواهیم نوشت و حرف‌هایمان را می‌زنیم. به هر حال رسم ادب و احترام این بود که من در همان برنامه رادیویی پاسخگوی این اظهارات می‌شدم اما چون این اجازه به من داده نشد از طریق خبرگزاری فارس مطرح می‌کنم تا مردم با واقعیت‌ها آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان در خصوص محرومیت محسن مسلمان که توسط کمیته اخلاق اعمال شده، اظهار داشت: تا روز گذشته که باشگاه بودم نامه‌ای در این باره به دست ما نرسیده بود اما امروز را خبر ندارم چرا که هنوز به باشگاه نرفتم و نامه‌ها را ندیدم. اما به هر حال باید ابتدا اصل نامه را ببینیم و بعد منتظر بمانیم تا نظر مدیریت باشگاه را جویا شویم و بعد از آن موضع رسمی خود را در این خصوص اعلام خواهیم کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)