پرسپولیس نیوز :مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره مطرح شدن مجدد خبر حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس و همچنین ویزای سفر به اوکراین توضیحاتی داد.

پندار خمارلو درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از عزیمت به اردوی اوکراین و شایعاتی مبنی بر حضور اشکان دژاگه در جمع شاگردان برانکو به گفتگو با خبرنگار مهر پرداخت.

هنوز ویزای اوکراین نرسیده است
مدیر روابط عمومی پرسپولیس درباره زمان دقیق سفر سرخپوشان به پرسپولیس گفت: کارهای لازم را انجام داده ایم تا اردوی خوبی را در اوکراین داشته باشیم. در حال انجام امور مربوط به صدور روادید برای سفرمان هستیم. بلیت هم رزرو کرده ایم اما چون هنوز کارهای مربوط به روادید کلیه اعضای تیم برای سفر به اوکراین به اتمام نرسیده است زمان سفر را اعلام نکردیم. مشکل خاصی هم در این رابطه وجود ندارد و کارها در حال انجام است.

وضعیت طارمی نامشخص است
خمارلو درباره اینکه اگر تکلیف مهدی طارمی امروز نیز مشخص نشود شاهد حضورش در اردوی اوکراین خواهیم بود یا خیر؟ تصریح کرد: ایشان در حال مذاکره با باشگاه است و احتمال دارد این صحبت ها کمی طولانی تر هم شود. به هر حال تا زمانی که تکلیف این بازیکن روشن نشود همراه تیم هم تمرین نمی کند.

نورالهی را قطعا پرسپولیسی بدانید
او درباره اینکه اگر مشکل پایان خدمت احمد نورالهی، زودتر از اول مهر برای بازگشت به پرسپولیس حل نشود باز هم در لیست برانکو هست تصریح کرد: ایشان در لیست پرسولیس و آقای برانکو است. او را باید پرسولیسی بدانید و اگر زودتر هم این موضوع حل نشود باز هم احمد نورالهی را جذب می کنیم.

هیچ صحبتی درباره دژاگه نداشتیم
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره شایعه حضور اشکان دژاگه در پرسپولیس تصریح کرد: تنها می دانیم ایشان بازیکن ارزنده تیم ملی است و هیچگونه صحبتی درباره حضورش در پرسپولیس صورت نگرفته است. برخی ها می گویند او جانشین طارمی است. در حالی که مهدی هم هنوز نرفته است. با این حال باید بگویم دژاگه در لیست نیست. چون صحبتی درباره این بازیکن وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)