پرسپولیس نیوز : عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: اینکه محسن پهلوان مالک باشگاه پدیده پشت اسپانسر سابق باشگاه بوده یا نه را نمی‌دانم.

مهدی خواجه‌وند در پاسخ به اینکه چه توافقی بین باشگاه پرسپولیس و علی دایی رخ داده،‌گفت: صحبت‌هایی در مورد قراردادی که با علی دایی داشتیم انجام شد اما فکر نمی‌کنم جزئیات یا کلیات آن قابل گفتن باشد!

وی در مورد اینکه گفته می‌شود سیاسی رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اسپانسر باشگاه استقلال هم هست، ادامه داد:‌من از داخل باشگاه استقلال خبر ندارم اما تا جایی که می‌دانم چنین چیزی نیست. البته من به این مسائل ورود نمی‌کنم و اظهار نظر خاصی هم در این باره ندارم اما باور کنید که حتی نمی‌دانم اسپانسر باشگاه استقلال کیست.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اسپانسر این باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود، تصریح کرد: در حال حاضر دو گزینه مدنظر ماست که با آنها صحبت می‌کنیم و باید ببینم چه زمانی به جمع‌بندی می‌رسیم اما در حال حاضر کارها اداره می‌شود و پیش‌بینی پرداختی هم صورت گرفته و مشکلی از این بابت نداریم.

خواجه‌وند درباره اینکه گفته می‌شود محسن پهلوان مالک باشگاه پدیده طبق توافقات مالک اصلی باشگاه پرسپولیس است، گفت: این موضوع را نمی‌دانم اما ما با اسپانسری قرارداد داشتیم که قرارداد آن هم فسخ شده و اینکه چه کسی پشت این اسپانسر بوده را من نمی‌دانم.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)