پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در حال حاضر منتظر گزارش مدیر مالی باشگاه هستیم تا با ارائه مستندات دریافتی‌ دقیق ماهینی مشخص شود.

مهدی خواجه‌وند در خصوص ادعای اخیر مدیر برنامه‌های حسین ماهینی مبنی بر اینکه این بازیکن دریافتی از باشگاه پرسپولیس در این فصل نداشته است، اظهار داشت: امور مالی باشگاه پرسپولیس به زودی  با ارائه مستنداتی اعلام می‌کند که آیا ماهینی دریافتی در این فصل داشته است یا نه.

وی ادامه داد: امور مالی اخیرا پس از پیگیری‌هایی که انجام داده بود، اعلام کرد بعضی از بازیکنان بیشتر از آن مبلغی که باید دریافت می‌کردند، گرفته‌اند. پیرو این موضوع من هم این موضوع را اعلام کردم که با واکنش‌هایی همراه بود. در حال حاضر منتظر گزارش دقیق مدیر مالی باشگاه هستیم تا براساس مستندات عمل کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرارداد بازیکنان در باشگاه چندان پیچیده نیست که نشود دریافتی‌ها را مشخص کرد و به طور قطع اسناد تمام پرداختی‌ها به بازیکنان موجود است. با توجه به این قضیه به زودی نشستی را با ماهینی خواهیم داشت.

وی در پاسخ با این سوال که آیا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این هفته تشکیل جلسه خواهد داد یا نه، گفت: تا پایان وقت اداری امروز مشخص خواهد شد که صورت جلسه‌ای برای برای نشست این هفته مشخص شده است یا خیر.

خواجه‌وند در پایان از برگزاری جلسه کمیته انضباطی این باشگاه تا ساعاتی دیگر خبر داد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)