پرسپولیس نیوز : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس تغییرات در کادر فنی این تیم را تصمیم هیئت مدیره اعلام کرد.

مهدی خواجه‌وند در خصوص برکناری علی دایی و حضور حمید درخشان روی نیمکت پرسپولیس گفت: این تصمیم گرفته شده بود و در قالب خودش قرار داشت اما ما از نوع و زمان پخش این خبر غافلگیر شدیم و پیش‌بینی‌مان این نبود. اکنون درخشان سرمربی شده و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

وی درباره اینکه آیا رئیس هیئت مدیره این اجازه را دارد که سرمربی را برکنار کند، گفت: از نظر قانونی رئیس هیئت مدیره مانند دیگر اعضا یک رای دارد و حدود اختیارات او پیش‌بینی شده است. رئیس هیئت مدیره تنظیم کننده و رئیس جلسات است اما در خصوص جابجایی‌ها در کادر فنی تمام اعضای هیئت مدیره رای‌ خود را اعلام کرده بودند. اکثریت اعضا رای به تغییر کادر فنی داده بودند اما باز هم می‌گویم ما از نوع اعلام خبر غافلگیر شدیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس کنار رفتن دایی و سرمربی شدن حمید درخشان را تصمیم هیئت مدیره دانست و افزود: مدیر عامل مجری مصوبات هیئت مدیره است و او به تنهایی تصمیم نمی‌گیرد بلکه باید رای اعضای هیئت مدیره را اجرا کند.

خواجه‌وند در خصوص اینکه رحیمی مخالف رفتن دایی است، اظهار داشت: با آقای رحیمی صحبت کردیم اما بعد از انتشار خبر او را ندیده‌ایم و باید با او صحبت کنیم تا نظرش را ببینیم.

وی درباره اینکه آیا حمید درخشان در تمرین امروز سرخپوشان حاضر خواهد شد یا نه گفت: اینگونه اعلام شده که درخشان امروز تیم را تمرین می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)