پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید دکتر زادمهر همچنان با قوت در کادر هیات مدیره به فعالیت خود ادامه می‌دهد و مطالب مطرح شده اخیر در مورد جدایی او به هیچ عنوان صحت ندارد.

مهدی خواجه‌وند درباره آخرین وضعیت ملی‌پوشان پرسپولیس، اظهار کرد: تا این لحظه خبر قطعی از وضعیت نهایی حسینی و پولادی نمی‌توان مطرح کرد. قرار است این بازیکنان یک ملاقات حضوری با مدیرعامل باشگاه داشته باشند تا نقطه نظرات خود را با آقای رحیمی در میان بگذارند.

او در ادامه در مورد صحبت‌های مطرح شده مبنی بر عدم حضور محمد زادمهر در ترکیب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، گفت: این صحبت‌ها به هیچ عنوان صحت ندارد. ایشان عضو هیات مدیره باشگاه است و با قوت به کار خود ادامه می‌دهد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: نمی‌دانم این صحبت‌ها از کجا و به چه طریقی اعلام شده. مطمئنا هر باشگاهی دوست دارد دکتر زادمهر را در اختیار داشته باشد. پرسپولیس هم مانند همه باشگاه‌ها از داشتن دکتر زادمهر استفاده و استقبال می‌کنند، اما صحبت‌های مطرح شده مبنی بر عدم حضور ایشان در هیات مدیره کاملا مبنای کذب دارد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه راه‌آهن تلاش دارد به نوعی در تقابل با شما قرار گیرد نیز، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. اعضای باشگاه راه‌آهن و به خصوص حمید استیلی همواره نسبت به پرسپولیس عرق دارند و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی تدارکاتی سرخپوشان در اردوی ترکیه نیز گفت: خو‌شبختا‌نه بازیکنان پرسپولیس در این اردو تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذراند و دیدارهای تدارکاتی مناسبی را نیز برگزار کرده‌اند تا با قوت خود را برای فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)