پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: من مصاحبه روز گذشته سیاسی را نخواندم اما مدیرعامل مسئول اجرایی کردن مصوبات هیأت مدیره است.

مهدی خواجه‌وند در خصوص شایعه جلسه روز گذشته سیاسی رئیس هیأت مدیره پرسپولیس در وزارت وررش در خصوص قراراد علی دایی گفت:‌ من از این موضوع خبر ندارم و در حال حاضر این را از شما می‌شنوم اما بحث کادر فنی ما موضوعی است که من هر روز درباره آن حرف زدم و مسائلی که خارج از اظهارات مسئولان باشگاه در رسانه‌ها وجود دارد گمانه‌زنی رسانه‌هاست.

وی در مورد شایعاتی مبنی بر اینکه تغییراتی در کادر فنی پرسپولیس به وجود خواهد آمد یا نه، افزود: درباره کادر فنی موضوع آن چیزی است که هیآت مدیره بیرون می‌آید و آن هم یک تصمیم جمعی است که چه اتفاقی می‌افتد البته من چند روز مسافرت بودم و مصاحبه‌ای هم انجام ندادم.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه به نظر می‌رسد اختلافات زیادی بین سیاسی و رحیمی وجود دارد و با اینکه آنها این موضوع را تکذیب می‌کنند اما این موضوع قابل کتمان نیست،‌اظهار داشت: بدون اختلاف نظر کارها شدنی نیست و کاری پیش نمی‌رود. به هر حال در جلسات هیأت مدیره اعضا همدیگر را به چالش می‌کشند و بحث‌هایی به وجود می‌آید اما خروجی جلسات مهم است. به هر حال در هر موضوعی بحث پیش می‌آید اما با قاطعیت می‌گویم که بالای 90 درصد تصمیمات هیأت مدیره به اجماع جمع می‌رسد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که اختلاف نظر در هیأت مدیره یک چیز است اما مصاحبه در رسانه‌ها علیه یکدیگر موضوع دیگری است و آیا باز هم می‌توان اختلافات اساسی مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره را تکذیب کرد، افزود: من مصاحبه روز گذشته سیاسی را نخواندم اما اینکه مدیرعامل به عنوان مدیر اجرایی باشگاه ملزم به اجرای مصوبات هیأت مدیره است بحثی نیست. اما همانطور که گفتم من در ریز مصاحبه روز گذشته رئیس هیأت مدیره نیستم اما بحث من این است که اختلاف نظر میان اعضا عادی است اما اگر این اختلافات به بیرون درز کند یک بحث دیگر است.

وی درباره اینکه آیا چک 2 میلیارد تومانی پرسپولیس امروز پاس می‌شود یا خیر، افزود: به صورت ریز در جریان این موضوع قرار ندارم اما اگر قرار است پاس شود احتما این اتفاق خواهد افتاد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه اسپانسر این باشگاه چه تعهداتی از مسئولان باشگاه داشته که عملی نشده و به همین دلیل تاریخ پاس شدن چک عقب افتاده است، افزود:‌قراردادی که ما با اسپانسر داریم مشخص است و حقوق طرفین هم در آن مشخص شده اما در قرارداد یکساله‌ای که ما داریم در طول زمان باید درخواست‌ها اجرا شود و به هر حال در طی اجرا اختلافاتی پیش می‌آید که از نظر ما حقوقدانان این یک امر بدیهی و معمولی است اما اینکه چه تعهداتی تاکنون انجام شده را من نمی‌دانم.

خواجه‌وند در پایان درباره شایعه عوض شدن اسپانسر پوشاک پرسپولیس تصریح کرد: اسپانسر باشگاه واسطه ما با اسپانسر پوشاک بود اما ذینفع نبود و تا جایی که من می‌دانم مشکلی از بابت تهیه لباس‌های مورد نظر وجود نداشته است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)