پرسپولیس نیوز : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه فردا در خصوص انتخاب مدیرعامل صحبت نخواهد شد.

مهدی خواجه‌وند در خصوص جلسه فردای هیأت مدیره پرسپولیس و اینکه دستورالعمل این جلسه چه خواهد بود، گفت: این جلسه مطابق روال فردا و به احتمال زیاد در ساعت 16 در باشگاه برگزار می‌شود اما دستور جلسه فردا مشخص خواهد شد و این موضوع در اختیار رئیس‌ هیأت مدیره یا سرپرست باشگاه است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه فردای هیأت مدیره پرسپولیس مدیرعامل انتخاب می‌شود یا نه، ادامه داد: در این جلسه بحثی در مورد مدیرعاملی نخواهد شد و فعلا بهروز منتقمی به عنوان سرپرست بر امور باشگاه مسلط است و پرسپولیس را اداره می‌کند.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود این باشگاه برای حضور پیام صادقیان در بازی مقابل سپاهان تلاش می‌کند تا مجوز حضور صادقیان را بگیرد، افزود: به هر حال باشگاه وظایفی دارد که یکی از آنها پیگیری مسائل مربوط به بازیکنان است اما من خیلی نمی‌توانم به صورت ریز وارد این مسائل شود و فقط می توانم بگویم در بحث قانونی حتما ورود می‌کنیم.هر چند که هنوز کار خاصی انجام نشده است.

خواجه‌وند درباره اینکه گفته می‌شود حسین ماهینی تا زمانی که به دوران آموزشی اعزام شود می‌تواند در پرسپولیس بازی کند، و این که عده‌ای معتقدند چون این بازیکن سرباز فراری به حساب می‌آید این قانون شامل حال وی نمی‌شود، گفت: طبق قانون وقتی کسی دفترچه اعزام به خدمت می‌گیرد دیگر سرباز فراری به حساب نمی‌آید اما خود ما هم معتقدیم که باید با متخلفان برخورد شود و مهم اجرای قانون است و ما هم مکلف به تمکین از قانون هستیم اما باید این را پذیرفت که بیشترین ضرر را در این میان باشگاه پرسپولیس می‌کند بدون اینکه کوچکترین نقش یا تقصیری در این میان داشته باشد.

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس قصد شکایت از ماهینی و یا بازپس‌گیری مبلغ قرارداد او را به دلیل این مشکل دارد یا نه، اظهار داشت: ابتدا باید بگویم در این مقطع انتظار داشتیم این مسئله مدیریت می‌شد چرا که یکی از بازیکنان اصلی ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهیم اما قطعا باشگاه حق و حقوق خود را لحاظ می‌کند اما از من نخواهید که به صورت رسانه ای بگویم که قصد چه کاری را دارم.

وی درباره چک 4 میلیارد تومانی اسپانسر باشگاه پرسپولیس و اینکه چه زمانی این چک پاس خواهد شد،‌اظهار داشت: به توافقات خوبی با اسپانسر رسیده‌ایم و تا چند روز آینده این چک هم پاس می‌شود.

خواجه‌وند درباره حضور پسر فرشاد پیوس در تیم پایه‌های استقلال هم گفت: خبری از این موضوع ندارم اما باید از پسر پیوس بپرسید که پرسپولیسی هست یا نه. اما به هر حال ما در تیم‌های پایه هم فعال هستیم و چند روز پیش حکمی برای محمد پنجعلی به عنوان مدیر تیم‌های پایه صادر کردیم. باید بگویم که پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی پرسپولیس هستند و رفت و آمد آنها به باشگاه به قدرتمند شدن باشگاه پرسپولیس کمک خواهد کرد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)