پرسپولیس نیوز : سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد حقیقی باید گزارشات به ما برسد و در حال حاضر برای ما مهم‌تر از همه چیز رعایت آیین‌نامه انضباطی باشگاه و حفظ حرمت‌ها است.

مهدی خواجه‌وند درباره برگزاری جلسه کمیته انضباطی میثم حسینی اظهار داشت: امروز این بازیکن به باشگاه آمد و توضیحاتی را در خصوص مصاحبه‌اش ارائه داد. او معتقد بود که در شرایط سخت و ناراحتی این حرف‌ها را زده و اظهار پشیمانی کرد. به این ترتیب می‌خواهیم تصمیمی مناسب در مورد او بگیریم.

وی در مورد خبر درگیری رضا حقیقی با نادر باقری در اردوی کیش پرسپولیس عنوان کرد: این خبر به گوش ما هم رسیده و باید گزارشات بیاید تا به آن رسیدگی کنیم. در حال حاضر برای ما مهم‌تر از همه چیز رعایت آیین‌نامه انضباطی باشگاه و حفظ حرمت‌ها است.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص سفر بهروز منتقمی و حمیدرضا سیاسی به کشور اسپانیا برای مذاکره با مسئولان باشگاه رئال مادرید خاطرنشان کرد: آقایان سیاسی و منتقمی امشب عازم سفر هستند و به خاطر اینکه کسی در باشگاه نبود سفر من به کیش لغو شد تا بتوانم به امور باشگاه برسم. ظاهرا دعوتی از سوی باشگاه رئال مادرید صورت گرفته است و قرار است در خصوص بازی‌های تدارکاتی، دوستانه و فعالیت در تیم‌های پایه صحبت شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)